Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/466
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГузов, Едуард Семенович-
dc.contributor.authorСінчук, Ігор Олегович-
dc.contributor.authorСинчук, Игорь Олегович-
dc.contributor.authorSinchuk, Ihor-
dc.contributor.authorКальмус, Дмитро Олегович-
dc.date.accessioned2019-12-26T14:01:23Z-
dc.date.available2019-12-26T14:01:23Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГузов Е. С. Дослідження електромагнітних процесів в тяговому двигуні постійного струму з послідовною обмоткою збудження / Е. С. Гузов, І. О. Сінчук, Д. О. Кальмус // Вісник Криворізького національного університету : зб. наук. праць. – Кривий Ріг, 2016. – Вип. 42. – С. 184–188. – Бібліогр.: 8 назв.uk_UA
dc.identifier.issn2306-5451 (Print)-
dc.identifier.issn2519-2736 (Online)-
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/466-
dc.description.abstractАналіз парку електричних машин сучасних підприємств показує, що найбільш поширеними залишаються двигуни постійного струму з послідовною обмоткою збудження. Наряду з існуючими перевагами яких, основним недоліком залишається складність переходу останніх врежим гальмування, та пов'язані з ним незручності в роботі транспортного засобу. Результати експерименту формулюють основні вимоги до системи гальмування транспортного засобу, які полягають у розробці чіткого алгоритму функціонування такої системи.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Криворізький національний університет"uk_UA
dc.subjectелектромагнітнийuk_UA
dc.subjectтяговий двигунuk_UA
dc.subjectнадійністьuk_UA
dc.subjectелектричне гальмуванняuk_UA
dc.subjectелектроприводuk_UA
dc.titleДослідження електромагнітних процесів в тяговому двигуні постійного струму з послідовною обмоткою збудженняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра електричної інженерії
Наукові статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.