Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/448
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФілатов, Сергій Валентинович-
dc.contributor.authorГірін, Ігор В'ячеславович-
dc.contributor.authorГирин, Игорь Вячеславович-
dc.contributor.authorHirin, Ihor-
dc.contributor.authorЖуков, Сергій Олександрович-
dc.contributor.authorЖуков, Сергей Александрович-
dc.contributor.authorZhukov, Serhii-
dc.contributor.authorГірін, В'ячеслав Станіславович-
dc.contributor.authorГирин, Вячеслав Станиславович-
dc.contributor.authorHirin, Viacheslav-
dc.date.accessioned2019-12-26T09:08:26Z-
dc.date.available2019-12-26T09:08:26Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМаксимізація відповідності зовнішніх і внутрішніх факторів руху великовантажних кар'єрних автосамоскидів як метод оптимізації їх роботи / С. В. Філатов, І. В. Гірін, С. О. Жуков, В. С. Гірін // Гірничий вісник : науково-технічний збірник. – Кривий Ріг, 2016. – Вип. 101. – С. 24–28. – Бібліогр.: 16 назв.uk_UA
dc.identifier.issn2306-5435-
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/448-
dc.description.abstractУ статті наведено результати досліджень щодо зменшення коефіцієнту опору кочення великовантажного кар’єрного автосамоскида за рахунок застосування нового поперечного профілю кар’єрної автодороги. Розкрито механізм впливу профілювання поверхні руху на енергетичні показники руху автосамоскида, а також – характер зміни плями контакту колеса з дорогою в залежності від характеристик гуми та умов її деформування. Наведено діючі технічні умови на повний комплект тягового обладнання великовантажного кар’єрного автосамоскида а також методи визначення швидкості руху останнього з урахуванням зміни параметрів поперечного профілю кар’єрного шляху. Зазначено, в якому напрямку зосереджуються наукові пошуки авторів: не тільки удосконалення запропонованих у попередні періоди методів і методик, але і самих підходів щодо пояснення механізму деформування великорозмірної гумової шини максимально навантаженого колеса при русі поверхнею змінного поперечного профілю з різними деформаційними та фрикційними характеристиками. Представлено методику проведення досліджень та їх результати, а також подано блок-схему основних реальних напрямків технічно можливого та технологічно доцільного підвищення швидкості руху усереднено типового великовантажного кар’єрного автосамоскида. Автори зосередили увагу на дослідженні впливу на параметри руху великорозмірного колеса характеру кривизни утворюючих про- філю дороги, на відміну від досліджених раніше прямолінійних утворюючих.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Криворізький національний університет"uk_UA
dc.subjectкар’єрuk_UA
dc.subjectпрофіль дорогиuk_UA
dc.subjectкар’єрний автосамоскидuk_UA
dc.subjectопір рухуuk_UA
dc.subjectвеликорозмірні колесаuk_UA
dc.titleМаксимізація відповідності зовнішніх і внутрішніх факторів руху великовантажних кар'єрних автосамоскидів як метод оптимізації їх роботиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра автомобільного транспорту
Кафедра відкритих гірничих робіт
Наукові статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.