Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3961
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАфанасьєв, Ігор Євгенович-
dc.contributor.authorАфанасьев, Игорь Евгеньевич-
dc.contributor.authorAfanasiev, Ihor-
dc.contributor.authorЄлізаров, Ігор Георгійович-
dc.contributor.authorЕлизаров, Игорь Егорович-
dc.contributor.authorYelizarov, Ihor-
dc.contributor.authorХаревич, Н. В.-
dc.date.accessioned2021-10-29T08:58:18Z-
dc.date.available2021-10-29T08:58:18Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationАфанасьєв І.Є. Дослідження впливу збутової діяльності підприємства на його фінансові показники / І. Є. Афанасьєв, І. Г. Єлізаров, Н. В. Харевич // Сучасний менеджмент: проблеми теорії та практики : матеріали ІII Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (Кривий Ріг, травень 2021 р.). – Кривий Ріг, 2021. – С. 38–40.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3961-
dc.description.abstractЕфективність збутової діяльності підприємства визначається, в першу чергу, на основі аналізу прибутковості збутових операцій. Прибуток від реалізації продукції в цілому по підприємству залежить від чотирьох факторів: обсягу реалізації продукції, структури реалізації, собівартості і рівня реалізаційних цін.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectзбутова діяльність підприємствuk_UA
dc.subjectфінансові показникиuk_UA
dc.titleДослідження впливу збутової діяльності підприємства на його фінансові показникиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
local.submitter.emaillanabasca@gmail.comuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і адміністрування
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Афанасьєв І. Є. Дослідження впливу.pdf400.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.