Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3707
Назва: Analysis of some aspects of the implementation of the integrated course "Science" in the educational process of schools in Ukraine
Автори: Nechypurenko, P P
Selivanova, T V
Fedorynova, N Ye
Дата публікації: 19-бер-2021
Видавництво: IOP Publishing
Бібліографічний опис: Nechypurenko P. P. Analysis of some aspects of the implementation of the integrated course "Science" in the educational process of schools in Ukraine / P P Nechypurenko, T V Selivanova, N Ye Fedorynova // Journal of Physics: Conference Series. - 2021. - Vol. 1840. - Article 012037. - DOI : https://doi.org/10.1088/1742-6596/1840/1/012037
Короткий огляд (реферат): The integrated course "Science" is being introduced into school curricula in Ukraine for the first time. The article analyzes the experience of implementing an integrated course "Science" in schools of Ukraine. The advantages and disadvantages of various curriculum projects of the integrated course "Science" are discussed. The analysis of the content of the project No 2 of the curriculum of the integrated course "Science" is made. Based on the results of two years of work on the implementation of the experimental integrated course "Science" in the profile school, the analysis of the main problems that arose during the implementation of this course and discusses possible ways to solve them.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3707
ISSN: 1742-6596
Розташовується у зібраннях:Зібрання фонду

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2037_Nechypurenko_2021_J._Phys. _Conf._Ser._1840_012037.pdfarticle688.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.