Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3196
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Shepiliev, D. | - |
dc.contributor.author | Semerikov, Serhii | - |
dc.contributor.author | Семеріков, Сергій Олексійович | - |
dc.contributor.author | Семериков, Сергей Алексеевич | - |
dc.contributor.author | Yechkalo, Yuliia | - |
dc.contributor.author | Єчкало, Юлія Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Ечкало, Юлия Владимировна | - |
dc.contributor.author | Tkachuk, Viktoriia | - |
dc.contributor.author | Ткачук, Вікторія Василівна | - |
dc.contributor.author | Ткачук, Виктория Васильевна | - |
dc.contributor.author | Markova, Oksana | - |
dc.contributor.author | Маркова, Оксана Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Маркова, Оксана Николаевна | - |
dc.contributor.author | Modlo, Y. | - |
dc.contributor.author | Mintii, I. | - |
dc.contributor.author | Selivanova, T. | - |
dc.contributor.author | Maksyshko, N. | - |
dc.contributor.author | Vakaliuk, T. | - |
dc.contributor.author | Osadchyi, V. | - |
dc.contributor.author | Tarasenko, R. | - |
dc.contributor.author | Amelina, S. | - |
dc.contributor.author | Kiv, A. | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-22T10:54:46Z | - |
dc.date.available | 2021-04-22T10:54:46Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Development of career guidance quests using WebAR / D. Shepiliev, S. Semerikov, Yu. Yechkalo, V. Tkachuk, O. Markova, Ye. Modlo, I. Mintii, M. Mintii, T. Selivanova, N. Maksyshko, T. Vakaliuk, V. Osadchyi, R. Tarasenko, S. Amelina, A. Kiv // Journal of Physics. Conference Series. – Bristol, United Kingdom, 2021. – Volume 1840, issue 1. – P. 1–16. – Ref.: p. 15–16. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 17426588 | - |
dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3196 | - |
dc.description.abstract | Career guidance quests that involve solving intellectual and search problems in a game are associated with one's future career, being one of modern means of recruiting school leavers to vocational and higher educational institutions. Such specific computer tools of virtual and augmented reality as pupils' mobile Internet gadgets can enhance visual character and interactivity of quest problems. The article deals with applying augmented reality in the web environment to solving these tasks. The authors propose a prototype of a career guidance quest system using WebAR technology. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | IOP Publishing Ltd | uk_UA |
dc.subject | Physics | uk_UA |
dc.subject | Career guidance | uk_UA |
dc.subject | Educational institutions | uk_UA |
dc.subject | Mobile Internet | uk_UA |
dc.subject | Search problem | uk_UA |
dc.subject | Specific computer tool | uk_UA |
dc.title | Development of career guidance questsusing WebAR | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
local.submitter.email | lanabasca@gmail.com | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра професійної та соціально-гуманітарної освіти Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Development of career guidance quests.pdf | 7.81 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.