Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3154
Назва: | Аналіз адекватності моделі технічної експлуатації системи технологічного автотранспорту |
Інші назви: | Analysis of the appropriate model of the system of technological motor transport |
Автори: | Монастирський, Юрій Анатолійович Монастырский, Юрий Анатольевич Monastyrskyi, Yurii Максимова, Олена Сергіївна Максимова, Елена Сергеевна Maksymova, Olena Потапенко, Володимир Володимирович Потапенко, Владимир Владимирович Potapenko, Volodymyr Максименко, Іван Сергійович Максименко, Иван Сергеевич Maksymenko, Ivan |
Ключові слова: | аналіз адекватності математична модель технічна експлуатація кар'єрний самоскид |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Луцький національний технічний університет |
Бібліографічний опис: | Аналіз адекватності моделі технічної експлуатації системи технологічного автотранспорту / Ю. А. Монастирський, О. С. Максимова, В. В. Потапенко, І. С. Максименко // Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. – Луцьк, 2020. – № 2 (15). – С. 79–87. – Бібліогр.: с. 86. |
Короткий огляд (реферат): | Технічна експлуатація кар'єрних самоскидів є важливою складовою експлуатації промислового транспорту. Рівень організації технічного обслуговування й ремонту (ТОР) системи технологічного автотранспорту (СТА) визначає ефективність транспортування гірничої маси і є умовою досягнення тривалого строку служби машин. Оптимальна організація ТОР можлива за умови проведення системного аналізу, розробки математичної моделі СТА, алгоритму і методики управління процесами планових впливів на кожну машину. Аналіз існуюючих моделей виявив ряд недоліків, яких позбавлена створена комплексна математична модель технічної експлуатації системи технологічного автотранспорту, що визначає місце і стан кожного автосамоскида у просторах втрати, підтримання і відновлення працездатності, дозволяє описати процес експлуатації машин із урахуванням усіх технологічних та ресурсних станів техніки, переходів між ними, одночасно досягнувши мінімальних витрат на технічну експлуатацію промислового автотранспорту. Перед розробкою алгоритму оптимального керування та методики його запровадження, необхідно переконатися в адекватності комплексної математичної моделі та її придатності до відображення виробничих процесів на практиці. Виконана параметрична ідентифікація моделі, в ході якої отримана збіжність нормативних та розрахованих статистичними і чисельними методами значень параметрів СТА, котра дозволила зробити висновок, що синтезовано адекватну математичну модель технічної експлуатації системи технологічного автотранспорту, яку цілком можливо застосовувати для оптимізації її функціонування. Розраховані оптимальні керуючі впливи у вигляді інтенсивності планових впливів ТОР на кар'єрні самоскиди та інтенсивностей переходів зі станів планових технічних обслуговувань, ремонтів і поточного ремонту машини у стан роботи дозволяють розробити алгоритм і методику динамічного коригування параметрів ТОР кожного автосамоскида, які стануть надійним інструментарієм для створення адаптивної системи технічної експлуатації кар'єрних самоскидів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3154 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра автомобільного транспорту Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Аналіз адекватності моделі технічної експлуатації системи технологічного.pdf | 1.08 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.