Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3072
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Вікторія Василівна-
dc.contributor.authorТкачук, Виктория Васильевна-
dc.contributor.authorTkachuk, Viktoriia-
dc.contributor.authorСемеріков, Сергій Олексійович-
dc.contributor.authorСемериков, Сергей Алексеевич-
dc.contributor.authorSemerikov, Serhii-
dc.contributor.authorЄчкало, Юлія Володимирівна-
dc.contributor.authorЕчкало, Юлия Владимировнаuk_UA
dc.contributor.authorYechkalo, Yuliiauk_UA
dc.contributor.authorМаркова, Оксана Миколаївнаuk_UA
dc.contributor.authorМаркова, Оксана Николаевнаuk_UA
dc.contributor.authorMarkova, Oksana-
dc.contributor.authorМінтій, М. М.-
dc.date.accessioned2020-12-24T17:09:08Z-
dc.date.available2020-12-24T17:09:08Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЗасоби розробки доповненої реальності для Web: порівняльний аналіз / В. В. Ткачук, С. О. Семеріков, Ю. В. Єчкало, О. М. Маркова, М. М. Мінтій // Фізико-математична освіта. – 2020. – Вип. 2 (24). – С. 159–167. – DOI : 10.31110/2413-1571-2020-024-2-021.uk_UA
dc.identifier.issn2413-158X-
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3072-
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.31110/2413-1571-2020-024-2-021-
dc.description.abstractФормулювання проблеми. Засоби розробки доповненої реальності для Web, призначені для підвищення рівня наочності навчання, самі є далекими від наочності та доступності, що породжує проблему добору та апробації засобів розробки програмного забезпечення із доповненою реальністю для Web для початківців, що володіють основами веб-розробки: учнів ліцеїв та студентів молодших курсів інформатичних спеціальностей. Мета дослідження: виконати порівняльний аналіз засобів розробки доповненої реальності для Web з метою добору засобів, доступних для початківців. Матеріали і методи: аналіз джерел та програмного забезпечення з метою визначення стану розв’язання проблеми дослідження та добору засобів розробки доповненої реальності для Web. Результати. Виконаний огляд засобів розробки програмного забезпечення із доповненою реальністю для Web надав можливість рекомендувати для опанування початківцями такі комбінації засобів візуалізації комп’ютерних моделей у Web та засобів відстеження реальних об’єктів: A-Frame та AR.js – API для швидкого прототипування, значна частина програм з використанням яких є HTML-подібним кодом; Three.js та JSARToolKit – для поглибленого рівня, що передбачає створення програм засобами JavaScript. Висновки. Програмні засоби із доповненою реальністю, розроблені із використанням вказаних пар засобів, можуть бути розміщені в Інтернет на одному із хмарних сервісів. Виходячи з того, що бібліотека Three.js є основною A-Frame так само, як JSARToolKit є основою AR.js, необхідною є розробка інструктивних матеріалів насамперед із спільного використання A-Frame та AR.js. У майбутніх дослідженнях планується розробити окремі елементи методики навчання розробки програмного забезпечення із доповненою реальністю для Web, а також прототип програмного забезпечення, що надає можливість використання наочних (фотографічних та рисункових) маркерів для підготовки профорієнтаційних веб-квестів. Formulation of the problem. Web augmented reality (WebAR) development tools aimed at improving the visual aspects of learning are far from being visual and available themselves. These causing problems of selecting and testing WebAR development tools for beginners mastering web-design basics – students from lyceums and CS undergraduates. The research is aimed at conducting a comparative analysis of augmented reality tools for the Web to select those appropriate for beginners. Materials and methods. Analysis of sources and software to determine the state of the research problem solution and select WebAR development tools. Results. The conducted review of WebAR development tools enables recommending the following combinations of visualization tools of computer models in Web and tracking tools for real objects to beginners: A-Frame and AR.js are API to rapid prototyping of program which HTML-like code; Three.js and JSARToolKit are aimed at the advanced level providing for developing software using JavaScript. Conclusions. Software tools with augmented reality developed with mentioned pair of tools can be placed on the Internet at one of the cloud services. Because the Three.js library is the basis for A-Frame in the same way as JSARToolKit is the basis for AR.js, it is reasonable to design instructive materials for the joint application of A-Frame and AR.js. Further research is aimed at developing certain elements of teaching methods for software design with WebAR as well as the software prototype enabling using visual (photos and figures) markers to prepare vocation-oriented web-quests.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectдоповнена реальністьuk_UA
dc.subjectпрограмне забезпеченняuk_UA
dc.subjectWebARuk_UA
dc.subjectA-Frameuk_UA
dc.subjectAR.jsuk_UA
dc.subjectThree.jsuk_UA
dc.subjectJSARToolKituk_UA
dc.subjectaugmented realityuk_UA
dc.subjectsoftwareuk_UA
dc.titleЗасоби розробки доповненої реальності для Web: порівняльний аналізuk_UA
dc.title.alternativeWebAR development tools: comparative analysisuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
local.submitter.emailsemerikov@ccjourn...uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра професійної та соціально-гуманітарної освіти
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Засоби розробки доповненої реальності для Web: порівняльний аналіз.pdfarticle506.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.