Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2581
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКурганов, Дмитро Олександрович-
dc.contributor.authorАзарян, Альберт Арамаїсович-
dc.contributor.authorАзарян, Альберт Арамаисович-
dc.contributor.authorAzaryan, Albert-
dc.date.accessioned2020-07-16T08:45:43Z-
dc.date.available2020-07-16T08:45:43Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКурганов Д. О. Розробка програмного забезпечення для мінімізації витрат часу та підвищення продуктивності праці у сфері комунікаційних послуг / Д. О. Курганов, А. А. Азарян // Computer Science & Software Engineering : proceedings of the 1st Student Workshop (CS&SE@SW 2018), Kryvyi Rih, Ukraine, November 30, 2018. – P. 116–127. – References: 127.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2581-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню методів ефективності надання консультаційних послуг та розробці програмного забезпечення, що їх реалізує. В процесі дослідження визначено, що сучасні засоби автоматизації підвищують ефективність та коректність надання консультативних послуг. Мінімізація витрат часу та підвищення продуктивності праці в сфері комунікаційних послуг можливі за наступних умов: підвищення швидкості опрацювання питань клієнтів за рахунок вибору оптимальної методики пошуку відповіді; зменшення кількості помилок за рахунок використання шаблонів відповідей. Найчастіше для автоматизації консультативних послуг застосовуються системи самообслуговування абонентів за допомогою інтерактивних голосових меню (IVR). У роботі запропоновані заходи, що надають можливість знизити трафік в подібних системах. Розроблене програмне забезпечення може спрогнозувати питання, яке необхідно опрацювати, що пришвидшить роботу контактного центру та підвищить його ефективність. Експериментальні дослідження підтвердили підвищення швидкості опрацювання даних, зниження трафіку за рахунок використання розробленої системи.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherCEUR Workshop Proceedings (http://ceur-ws.org/)uk_UA
dc.subjectавтоматизаціяuk_UA
dc.subjectIVRuk_UA
dc.subjectпрограмне забезпеченняuk_UA
dc.subjectкол-центрuk_UA
dc.subjectтелефоніяuk_UA
dc.titleРозробка програмного забезпечення для мінімізації витрат часу та підвищення продуктивності праці у сфері комунікаційних послугuk_UA
dc.title.alternativeSoftware development to minimize time costs and increase productivity in the area of communication servicesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
local.submitter.emaildspace_knu@knu.ed...uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.