Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2580
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тищенко, Єлизавета Юріївна | - |
dc.contributor.author | Стрюк, Андрій Миколайович | - |
dc.contributor.author | Стрюк, Андрей Николаевич | - |
dc.contributor.author | Striuk, Andrii | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-16T08:38:58Z | - |
dc.date.available | 2020-07-16T08:38:58Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Тищенко Є. Ю. Актуальність розробки моделі адаптивного навчання / Є. Ю. Тищенко, А. М. Стрюк // Computer Science & Software Engineering : proceedings of the 1st Student Workshop (CS&SE@SW 2018), Kryvyi Rih, Ukraine, November 30, 2018. – P. 109–115. – References: 113–115. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2580 | - |
dc.description.abstract | Процес навчання можна зробити найбільш ефективним за рахунок переносу освітнього процесу в електронне середовище. Завдяки адаптивному тестуванню підвищується точність, якість, достовірність навчання та зацікавленість студента, яка дозволяє йому бути більш вмотивованим. Це новий підхід для засвоєння студентом більшої частини інформації. Введення системи адаптивного тестування гарантує покращення показників засвоєння матеріалу студентами. Від правильної організації контролю знань залежить ефективність системи навчальновиховного процесу. Адаптивне тестування передбачає зміну послідовності завдань у самому процесі тестування з урахуванням відповідей на вже отримані завдання. У процесі проходження тесту будується модель особи, яка навчається, для подальшого використання при виборі наступних завдань тестування залежно від рівня знань студента та його індивідуальних особливостей. При обчисленні оцінки адаптивна система тестування враховує ймовірність, що студент може вгадати відповідь, кількість спроб пройти тест і середній результат, досягнений за час усіх спроб. Комплекс завдань для адаптивного тестування може бути розроблений з урахування окремого виду сприйняття інформації кожним учнем, тобто студенту пропонуються завдання, з якими він в змозі впоратися і які цікаві саме йому, а значить він більш впевнений в своїх силах і націлений на успішне закінчення курсу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | CEUR Workshop Proceedings (http://ceur-ws.org/) | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | адаптивне тестування | uk_UA |
dc.subject | адаптивне навчання | uk_UA |
dc.title | Актуальність розробки моделі адаптивного навчання | uk_UA |
dc.title.alternative | The relevance of developing a model of adaptive learning | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
local.submitter.email | dspace_knu@knu.ed... | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра автоматизації, комп'ютерних наук і технологій Кафедра вищої математики Кафедра моделювання та програмного забезпечення Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Актуальність розробки моделі адаптивного навчання.pdf | 280.81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.