Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2580
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТищенко, Єлизавета Юріївна-
dc.contributor.authorСтрюк, Андрій Миколайович-
dc.contributor.authorСтрюк, Андрей Николаевич-
dc.contributor.authorStriuk, Andrii-
dc.date.accessioned2020-07-16T08:38:58Z-
dc.date.available2020-07-16T08:38:58Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationТищенко Є. Ю. Актуальність розробки моделі адаптивного навчання / Є. Ю. Тищенко, А. М. Стрюк // Computer Science & Software Engineering : proceedings of the 1st Student Workshop (CS&SE@SW 2018), Kryvyi Rih, Ukraine, November 30, 2018. – P. 109–115. – References: 113–115.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2580-
dc.description.abstractПроцес навчання можна зробити найбільш ефективним за рахунок переносу освітнього процесу в електронне середовище. Завдяки адаптивному тестуванню підвищується точність, якість, достовірність навчання та зацікавленість студента, яка дозволяє йому бути більш вмотивованим. Це новий підхід для засвоєння студентом більшої частини інформації. Введення системи адаптивного тестування гарантує покращення показників засвоєння матеріалу студентами. Від правильної організації контролю знань залежить ефективність системи навчальновиховного процесу. Адаптивне тестування передбачає зміну послідовності завдань у самому процесі тестування з урахуванням відповідей на вже отримані завдання. У процесі проходження тесту будується модель особи, яка навчається, для подальшого використання при виборі наступних завдань тестування залежно від рівня знань студента та його індивідуальних особливостей. При обчисленні оцінки адаптивна система тестування враховує ймовірність, що студент може вгадати відповідь, кількість спроб пройти тест і середній результат, досягнений за час усіх спроб. Комплекс завдань для адаптивного тестування може бути розроблений з урахування окремого виду сприйняття інформації кожним учнем, тобто студенту пропонуються завдання, з якими він в змозі впоратися і які цікаві саме йому, а значить він більш впевнений в своїх силах і націлений на успішне закінчення курсу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherCEUR Workshop Proceedings (http://ceur-ws.org/)uk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectадаптивне тестуванняuk_UA
dc.subjectадаптивне навчанняuk_UA
dc.titleАктуальність розробки моделі адаптивного навчанняuk_UA
dc.title.alternativeThe relevance of developing a model of adaptive learninguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
local.submitter.emaildspace_knu@knu.ed...uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра автоматизації, комп'ютерних наук і технологій
Кафедра вищої математики
Кафедра моделювання та програмного забезпечення
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Актуальність розробки моделі адаптивного навчання.pdf280.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.