Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2570
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткачук, Вікторія Василівна | - |
dc.contributor.author | Трачук, Виктория Васильевна | - |
dc.contributor.author | Tkachuk, Viktoriia | - |
dc.contributor.author | Єчкало, Юлія Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Ечкало, Юлия Владимировна | - |
dc.contributor.author | Yechkalo, Yuliia | - |
dc.contributor.author | Маркова, Оксана Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Маркова, Оксана Николаевна | - |
dc.contributor.author | Markova, Oksana | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-13T09:15:54Z | - |
dc.date.available | 2020-07-13T09:15:54Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Ткачук В. В. Доповнена реальність у навчанні студентів із особливими освітніми потребами / В. В. Ткачук, Ю. В. Єчкало, О. М. Маркова // Cloud Technologies in Education : proceedings of the 5th Workshop (CTE 2017), Kryvyi Rih, Ukraine, April 28, 2017. – P. 66–71. – References: 69–70. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2570 | - |
dc.description.abstract | Метою статті є розробка теоретичних та методичних засад використання доповненої реальності для навчання студентів з особливими освітніми потребами. Завдання – виконати інтеграцію технології доповненої реальності як засобу підтримки навчальної діяльності студентів з особливими освітніми потребами в освітнє середовище закладу вищої освіти. Об’єкт дослідження – доповнена реальність у навчанні студентів. Предмет – доповнена реальність у навчанні студентів із особливими освітніми потребами. Методи дослідження – теоретичні, емпіричні та інформаційнотехнологічні. Результати дослідження: аналіз актуальних засобів доповненої реальності, що використовуються у процесі освіти студентів з особливими освітніми потребами. Висновки: створення сучасних засобів навчання на основі технології доповненої реальності, що відповідають світовому науково-технічному рівню, є важливою передумовою реалізації ефективних стратегій досягнення цілей інклюзивної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | CEUR Workshop Proceedings (http://ceur-ws.org/) | uk_UA |
dc.subject | доповнена реальність | uk_UA |
dc.subject | студенти із особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.title | Доповнена реальність у навчанні студентів із особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.title.alternative | Augmented reality in education of students with special educational needs | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
local.submitter.email | dspace_knu@knu.ed... | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра автоматизації, комп'ютерних наук і технологій Кафедра комп'ютерних систем та мереж Кафедра моделювання та програмного забезпечення Кафедра професійної та соціально-гуманітарної освіти Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Доповнена реальність у навчанні студентів із особливими освітніми потребами.pdf | 295.23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.