Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1938
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВарава, Лариса Миколаївна-
dc.contributor.authorВарава, Лариса Николаевна-
dc.contributor.authorVarava, Larysa-
dc.contributor.authorБученкова, О. В.-
dc.date.accessioned2020-03-23T23:54:35Z-
dc.date.available2020-03-23T23:54:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВарава Л. М. Формування механізму управління конкурентоспроможністю продукції на основі маркетингової складової / Л. М. Варава, О. В. Бученкова // Розвиток промисловості та суспільства : матеріали міжнар. наук.-техн. конференції. – Кривий Ріг, 2018. – Т. 1. – С. 109. – Бібліогр.: 2 назв.-
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1938-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавничий центр ДВНЗ «КНУ»uk_UA
dc.subjectконкуренція економічна-
dc.subjectмаркетинг-
dc.subjectмаркетинг стратегічний-
dc.titleФормування механізму управління конкурентоспроможністю продукції на основі маркетингової складовоїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
local.submitter.emailolesyabuchenkova@...uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і адміністрування
Тези



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.