Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1934
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВарава, Лариса Миколаївна-
dc.contributor.authorВарава, Лариса Николаевна-
dc.contributor.authorVarava, Larysa-
dc.date.accessioned2020-03-23T23:17:41Z-
dc.date.available2020-03-23T23:17:41Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВарава Л. М. Вплив маркетингової складової (стратегії) на підвищення конкурентоспроможності металургійної продукції на зовнішніх ринках / Л. М. Варава, О. В. Бученкова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія "Економічні науки". – Херсон, 2018. – Вип. 32. – С. 53–59. – Бібліогр.: с. 59.-
dc.identifier.issn2307–8030-
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1934-
dc.description.abstractСтаття присвячена підвищенню рівня конкурентоспроможності за допомогою використання сучасних маркетингових інструментів і цифрових технологій. Досліджено термінологію, яка використовується для визначення поняття конкурентоспроможності, а саме узагальнене визначення поняття конкурентоспроможності товару та конкурентоспроможність продукції як об'єкт управління. Виявлено, що запропонована концептуальна схема управління конкурентоспроможністю продукції на основі маркетингової стратегії дозволить товаровиробникам більш раціонально сформувати систему управління конкурентоспроможністю продукції.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність-
dc.subjectмаркетингова стратегія-
dc.subjectпідвищення конкурентоспроможності продукції-
dc.subjectметалургійна продукція-
dc.subjectзовнішні ринки-
dc.titleВплив маркетингової складової (стратегії) на підвищення конкурентоспроможності металургійної продукції на зовнішніх ринкахuk_UA
dc.title.alternativeВлияние маркетинговой составляющей (стратегии) на повышение конкурентоспособности металлургической продукции на внешних рынках-
dc.title.alternativeThe influence of marketing complex (strategy) on increasing of the competitiveness of metallurgical products in foreign markets-
dc.typeArticleuk_UA
local.submitter.emailolesyabuchenkova@...uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і адміністрування
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Варава Л. М. Вплив маркетингової складової.pdf932.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.