Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1896
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТолмачов, Станіслав Трохимович-
dc.contributor.authorБондаревський, Станіслав Львович-
dc.contributor.authorІльченко, Олександр Володимирович-
dc.date.accessioned2020-02-19T19:44:07Z-
dc.date.available2020-02-19T19:44:07Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationТолмачев С. Т. Досвід викладання дисципліни «Теоретичні основи електротехніки» у Криворізькому національному університеті // С. Т. Толмачов, С. Л. Бондаревський, О. В. Ільченко // Вісник КрНУ імені Михайла Остроградського. – Кременчук, 2015. – Вип. 2 (91). – С. 181–186. – Бібліогр.: с. 184–185.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1896-
dc.description.abstractРозглянуто актуальність постановки питання при особливості викладання дисципліни «Теоретичні основи електротехніки» з урахуванням нових вимог до змісту навчання та можливостей сучасних інформаційних технологій, а також основні етапи її становлення та досвід викладання у Криворізькому національному університеті. Акцентовано увагу на необхідності більш широкого використання нетрадиційних методів викладання дисципліни та сучасних інформаційних технологій з метою активізації самостійної роботи студентів. Відзначається позитивний досвід проведення лекційних занять у вигляді «лекцій із заздалегідь запланованими помилками», вступної «лекції-візуалізації», широкого використання розробленої на кафедрі електромеханіки комп’ютерної навчальної програми «Електронний практикум з ТОЕ», елементів дистанційного навчання та технічних можливостей інтернету. Зосереджено увагу на деяких проблемних та дискусійних питаннях, спрямованих на подолання тенденції до погіршення якості навчання внаслідок збільшення обсягу самостійної роботи студентів без її належного організаційного забезпечення та при зниженні мотивації до навчання. Запропоновано при підготовці бакалаврів за новими навчальними планами з 20-годинним тижневим аудиторним навантаженням вивчення дисципліни обмежити основними базовими розділами, достатніми для забезпечення професійних компетенцій молодшого інженера, а на більш високих рівнях вищої освіти – значно підвищити обсяг та рівень фундаментальності дисципліни для забезпечення ефективного вирішення широкого спектру сучасних електротехнічних задач, зокрема на базі польового підходу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВісник КрНУ імені Михайла Остроградськогоuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВипуск 2 (91);-
dc.subjectТОЕ, досвід, науково-методичні засади, проблемні питанняuk_UA
dc.titleДосвід викладання дисципліни «Теоретичні основи електротехніки» у Криворізькому національному університетіuk_UA
dc.title.alternativeEXPERIENCE OF TEACHING "THEORETICAL BASICS OF ELECTRICAL ENGINEERING" AT KRIVYI RIH NATIONAL UNIVERSITYuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
local.submitter.emaililchenko.alex.v@g...uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра електромеханіки
Наукові статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.