Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/162
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСинчук, Олег Николаевич-
dc.contributor.authorСінчук, Олег Миколайович-
dc.contributor.authorSinchuk, Oleg-
dc.contributor.authorФедотов, Владислав Александрович-
dc.contributor.authorФедотов, Владислав Олександрович-
dc.contributor.authorFedotov, Vladyslav-
dc.contributor.authorБарановская, Мила Леонидовна-
dc.date.accessioned2019-12-10T09:33:04Z-
dc.date.available2019-12-10T09:33:04Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСинчук О. Н. Моделирование динамических режимов работы системы тягового электропривода шахтного электровоза / О. Н. Синчук, В. А. Федотов, М. Л. Барановская // Вісник Криворізького національного університету : зб. наук. праць. – Кривий Ріг, 2018. – Вип. 46. – С. 95–98. – Библиогр.: с. 98–99 (16 назв.). – DOI: 10.31721/2306-5451-2018-1-46-95-99.uk_UA
dc.identifier.issn2306-5451 (Print)-
dc.identifier.issn2519-2736 (Оnline)-
dc.identifier.urihttp://doi.org/10.31721/2306-5451-2018-1-46-95-99-
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/162-
dc.description.abstractВ комплексе общей себестоимости добіваемого железорудного сырья весома роль внутришатхтного электровозного транспорта. Поэтому необходимо переоснащение ВШТ, особенно переход на эксплуатацию новых видов электровозов.uk_UA
dc.language.isoruuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Криворізький національний університет"uk_UA
dc.subjectконтактно-аккумуляторный электровозuk_UA
dc.subjectпереходные процессыuk_UA
dc.subjectтяговые асинхронные двигателиuk_UA
dc.subjectрежим пуска-торможенияuk_UA
dc.titleМоделирование динамических режимов работы системы тягового электропривода шахтного электровозаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра електричної інженерії
Кафедра електромеханіки
Наукові статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.