Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/141
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКальмус, Дмитро Олегович-
dc.date.accessioned2019-12-09T09:29:11Z-
dc.date.available2019-12-09T09:29:11Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКальмус Д. О. Система керування тяговим електричним двигуном шахтного електровозу з релейним регулятором струму / Д. О. Кальмус // Гірничий вісник : науково-технічний збірник. – Кривий Ріг, 2019. – Вип. 105. – С. 88–92. – Бібліогр.: 13 назв. – DOI: 10.31721/2306-5435-2019-1-105-88-92.uk_UA
dc.identifier.issnISSN-L: 2306-5435-
dc.identifier.issnE-ISSN: 2306-5435-
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/141-
dc.description.abstractМетою даної роботи є вдосконалення електричного приводу шахтного електровозу за рахунок застосу- вання цифрової системи керування тяговим електричним двигуном з релейним регулятором струму, та знаходження за квадратичними критеріями оптимального за відхиленням керування, яке б забезпечувало максимальну швидкодію при роботі шахтного електровозу в пунктах завантаження.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Криворізький національний університет"uk_UA
dc.subjectшахтний електровозuk_UA
dc.subjectелектричний двигунuk_UA
dc.subjectрелейний регуляторuk_UA
dc.subjectматематична модельuk_UA
dc.titleСистема керування тяговим електричним двигуном шахтного електровозу з релейним регулятором струмуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра електричної інженерії
Наукові статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.