Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/920
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Семеріков, Сергій Олексійович | - |
dc.contributor.author | Семериков, Сергей Алексеевич | - |
dc.contributor.author | Semerikov, Serhii | - |
dc.contributor.author | Теплицький, Ілля Олександрович | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-17T19:17:39Z | - |
dc.date.available | 2020-01-17T19:17:39Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Семеріков С. О. Теоретичні та методичні основи фундаменталізації навчання інформатичних дисциплін у вищій школі / С. О. Семеріков, І. О. Теплицький // Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики : збірник наукових праць. Випуск VIII : в 3-х томах. – Кривий Ріг : Видавничий відділ НМетАУ, 2010. – Т. 3: Теорія та методика навчання інформатики. – С. 223–239. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/920 | - |
dc.description | Головні освітні тенденції 90-х рр. минулого століття – диференціація та спеціалізація навчання – виникли як відповідь на соціально зумовлену потребу ринкового суспільства знизити навчальне навантаження на студента та інтенсифікувати процес навчання у вищій школі з метою найшвидшого залучення молодої людини до суспільно-економічного життя. Проте в умовах ускладнення виробництва, прискорення науковотехнічного прогресу та формування інформаційного суспільства вузькоспеціалізовані фахівці, підготовлені за скороченою програмою, швидко переставали б бути конкурентоспроможними на ринку праці. При цьому на початку ХХІ століття екстенсивними шляхом – подовженням терміну навчання та ускладненням навчального матеріалу – так і не вдалося розв’язати проблему швидкого застарівання знань, яка особливо гостро постала у сфері високих технологій – отримання нових матеріалів та здобування нових знань. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий відділ НМетАУ | uk_UA |
dc.subject | фундаменталізація | uk_UA |
dc.subject | фундаменталізація навчання | uk_UA |
dc.subject | інформатичні дисципліни | uk_UA |
dc.subject | вища школа | uk_UA |
dc.subject | фундаментальна освіта | uk_UA |
dc.subject | мобільність | uk_UA |
dc.subject | підвищення мобільності | uk_UA |
dc.subject | фундаменталізація змісту навчання | uk_UA |
dc.title | Теоретичні та методичні основи фундаменталізації навчання інформатичних дисциплін у вищій школі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
СемеріковТеплицький.pdf | стаття | 329.44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.