Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8309
Назва: МЕТОДИ АВТОМАТИЗАЦІЇ КЛІЄНТСЬКОЇ ПІДТРИМКИ НА ОСНОВІ ЧАТ-БОТА
Автори: Сердюк, Євген
Ключові слова: ЧАТ-БОТ
АВТОМАТИЗАЦІЯ
КЛІЄНТСЬКА ПІДТРИМК
PYTHON
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Сердюк Є.В. МЕТОДИ АВТОМАТИЗАЦІЇ КЛІЄНТСЬКОЇ ПІДТРИМКИ НА ОСНОВІ ЧАТ-БОТА : кваліфікаційна робота ... магістра : 123 – Комп'ютерна інженерія. Кривий Ріг, 2025. 108 с.
Короткий огляд (реферат): Пояснювальна записка: 108 сторінок, 63 рисунків, 10 таблиць, 2 додатків, 23 використаних джерел. Об’єкт дослідження – процеси автоматизації клієнтської підтримки в сервісних системах та інформаційних середовищах, включаючи методи створення, організації та інтеграції чат-ботів у бізнес-процеси. Першиий розділ присвячено теоретичному аналізу проблеми автоматизації клієнтської підтримки, розглянуто роль чат-ботів у сучасних інформаційних системах, огляд еволюції чат-ботів, їх класифікаційних моделей, архітектур, принципів роботи. Другиий розділ присвячено технічнічним аспектам побудови системи чат-бота. Проведено порівняння мов програмування та технологій, обґрунтовано вибір Python як основного інструмента розробки. Третій розділ приисвячено виконанню практичної реалізації двох версій чат-бота: програмної, створеної мовою Python із використанням Telegram API та SQLite, і no-code реалізації, побудованої у середовищі BotHelp. КЛЮЧОВІ СЛОВА: ЧАТ-БОТ, АВТОМАТИЗАЦІЯ, КЛІЄНТСЬКА ПІДТРИМКА, PYTHON, BOTHELP, NLP, API, TELEGRAM API, FSM, БАЗА ЗНАНЬ, ОБРОБКА ПРИРОДНОЇ МОВИ, ЗАЯВКА, СИСТЕМА ПІДТРИМКИ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8309
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сердюк_КІ-24м_Диплом(М).pdf3.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.