Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8230Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | ФІЛЕНКО, Богдан Сергійович | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-02T09:15:32Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-02T09:15:32Z | - |
| dc.date.issued | 2020-07 | - |
| dc.identifier.citation | Філенко, Б.С. Оцінка функціоналу програм інтелектуального аналізу даних для моделювання дорожнього руху: кваліфікаційна робота ... бакалавра. Кривий Ріг, 2020. 42 с. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8230 | - |
| dc.description.abstract | Робота спрямована на оцінку функціоналу програм інтелектуального аналізу даних для моделювання дорожнього руху Datafromsky та GoodVision на основі перевірки точності розрахунків кількості транспортних засобів. В основу методики визначення точності даних програм покладено порівняння матриць кореспонденцій транспортних потоків, отриманих за допомогою досліджуваних програм з тими, що визначені методом візуального спостереження за відеорядом. Встановлено, що відмінності у класифікаторах досліджуваних платформ не мали значного впливу на кінцеву точність розпізнання учасників дорожнього руху. Вперше встановлено, що за відсотком об’єктів розпізнання із загальної кількості ідентифікованих об’єктів, які проходять через встановлені віртуальні лічильники, та, відповідно, враховуються в OD-матрицях, DataFromSky має перевагу перед GoodVision (55,4% проти 29,9%). Визначено відносну похибку розпізнання учасників руху для двох платформ. DataFromSky має меншу відносну похибку розпізнання для умов досліджуваного перехрестя у порівнянні з GoodVision (31,4% проти 42,2% для всіх досліджуваних об’єктів, 29,8% проти 41,1% для легкових автомобілів, число яких становить 93% від загальної кількості учасників руху). | uk_UA |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.publisher | КНУ | uk_UA |
| dc.subject | транспортний потік, дорожній рух, штучний інтелект, комп’ютерний зір, інтелектуальний відеоаналіз даних, матриці кореспонденцій, калібрування, Datafromsky, GoodVision | uk_UA |
| dc.title | Оцінка функціоналу програм інтелектуального аналізу даних для моделювання дорожнього руху | uk_UA |
| dc.type | Other | uk_UA |
| local.submitter.email | evgeniyagradova93... | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | 2020 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Філенко.pdf | 1.27 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
