Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8212
Назва: Оцінка ефективності маркетингового менеджменту на підприємстві
Автори: Джадан, К. І.
Кравцов, Олександр Володимирович
Kravtsov, Oleksandr
Кравцова, Ольга Олександрівна
Kravtsova, Olha
Ключові слова: маркетинговий менеджмент
Дата публікації: 2025
Видавництво: Криворізький національний університет
Бібліографічний опис: Джадан К. І., Кравцов О. В., Кравцова О. О. Оцінка ефективності маркетингового менеджменту на підприємстві // Розвиток промисловості та суспільства : матеріали міжнар. наук.-техн. конференції : тези доповідей. Кривий Ріг, 2025. С. 323.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8212
Розташовується у зібраннях:Тези



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.