Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8212
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДжадан, К. І.-
dc.contributor.authorКравцов, Олександр Володимирович-
dc.contributor.authorKravtsov, Oleksandr-
dc.contributor.authorКравцова, Ольга Олександрівна-
dc.contributor.authorKravtsova, Olha-
dc.date.accessioned2025-11-27T09:29:48Z-
dc.date.available2025-11-27T09:29:48Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationДжадан К. І., Кравцов О. В., Кравцова О. О. Оцінка ефективності маркетингового менеджменту на підприємстві // Розвиток промисловості та суспільства : матеріали міжнар. наук.-техн. конференції : тези доповідей. Кривий Ріг, 2025. С. 323.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8212-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКриворізький національний університетuk_UA
dc.subjectмаркетинговий менеджментuk_UA
dc.titleОцінка ефективності маркетингового менеджменту на підприємствіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
local.submitter.emailirinamasik163@gma...uk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.