Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8197
Назва: Мarketing tools for enhancing the efficiency of past-due debt recovery at the soft collection stage
Автори: Svyatenko, Serhii
Святенко, Сергій Володимирович
Stepanova, О.
Ключові слова: стягнення заборгованості
Дата публікації: 2025
Видавництво: Криворізький національний університет
Бібліографічний опис: Svyatenko S., Stepanova О. Мarketing tools for enhancing the efficiency of past-due debt recovery at the soft collection stage // Розвиток промисловості та суспільства : матеріали міжнар. наук.-техн. конференції : тези доповідей. Кривий Ріг, 2025. С. 309.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8197
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мarketing tools for enhancing the efficiency of past-due debt recovery at the soft collection stage.pdf181.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.