Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7761
Назва: Розробка Telegram-бoтy для інтернет-магазину з використанням інтегрованої платіжної системи Telegram-Stars
Автори: Ласісі, Ідріс Оладіпупо
Ключові слова: ІНТЕГРОВАНА ПЛАТІЖНА СИСТЕМА
ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ЦИФРОВИХ ТОВАРІВ
TELEGRAM-БОТ
AIOGRAM 3
PYTHON
SQLALCHEMY
Дата публікації: 2025
Видавництво: Криворізький національний університет
Бібліографічний опис: Ласісі Ідріс Оладіпупо. «Розробка Telegram-бoтy для інтернет-магазину з використанням інтегрованої платіжної системи Telegram-Stars» : кваліфікаційна робота бакалавра : 122 – Комп’ютерні науки. Кривий Ріг. Криворізький національний університет, 2025. 62 с.
Короткий огляд (реферат): Розробка Telegram-бота для продажу цифрових товарів є актуальною, оскільки дозволяє швидко запускати інтернет-магазини з мінімальними витратами та забезпечує високу мобільність бізнесу. Метою роботи є розробка повнофункціонального Telegram-бота для інтернет-магазину цифрових товарів з інтегрованою платіжною системою Telegram-Stars, який забезпечує зручну взаємодію з користувачами, обробку замовлень, адміністрування контенту та безпечне зберігання даних. У першому розділі було розглянуто призначення, функціональні можливості та особливості використання Telegram-ботів як ефективного інструменту взаємодії між бізнесом і кінцевим користувачем. На основі цього аналізу було обґрунтовано доцільність вибору саме Telegram як платформи для реалізації програмного продукту завдяки її відкритості, широкому функціоналу. У другому розділі було здійснено повний цикл розробки Telegram-боту для інтернет-магазину цифрових товарів з інтеграцією платіжної системи Telegram Stars. Виконано реєстрацію Telegram-бота за допомогою сервісу BotFather, налаштовано обробку webhook-запитів та інтегровано платіжну систему Stars для здійснення транзакцій безпосередньо в межах месенджера. Таким чином, у результаті розробки було створено повноцінний Telegram-бот, який забезпечує повний цикл взаємодії користувача з інтернет-магазином цифрових товарів - від перегляду до покупки й отримання продукту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7761
Розташовується у зібраннях:2025
2025 – 122 Комп'ютерні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Ласісі.pdf1.97 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.