Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7729
Назва: Розробка електроприводу механізму пересування візка мостового крана ван-тажопідйомністю 32,5 т в умовах ПАТ «ДТЕК Дніпрообленерго»
Автори: Антоненко, Антон Артемович
Ключові слова: Розробка електроприводу механізму пересування візка мостового крана
козловий кран, асинхронний електропривод, частотний привод змінного струму, енергоефективність
Дата публікації: 2-лип-2025
Короткий огляд (реферат): Мостові крани загального призначення класифікуються відповідно до особливостей конструкції наступним чином: 1. Залежно від способу опори на крановий шлях, крани поділяють на два основні типи — підвісні та опорні. Підвісні крани закріплюються до нижніх полиць двотаврових балок, які, у свою чергу, з’єднані з перекриттями будівлі. Рух таких кранів здійснюється по внутрішній частині нижніх полиць балок за допомогою ходових коліс. Опорні ж крани мають ходові колеса, які пересуваються по рейках, закрі-плених на спеціальних підкранових балках. Ці балки встановлюють на верхній частині колон виробничих будівель або на естакадах. 2. За конструкцією моста розрізняють однобалкові (кран-балки) та дво-балкові моделі. Однобалковий міст має лише одну головну балку, тоді як у двобалкового мосту передбачено дві головні балки, з’єднані кінцевими бал-ками, в яких розміщено ходові механізми. 3. За типом приводу механізмів крани класифікують на моделі з ручним управлінням та з електроприводом, що забезпечує підйом вантажів і пересу-вання самої конструкції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7729
Розташовується у зібраннях:2025
2025 – 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.