Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7686
Назва: | Розробка стратегічної розвиваючої комп’ютерної гри |
Автори: | Шумило, Олександр Дмитрович |
Ключові слова: | комп'ютерна гра алгоритм гра зі словами C++ C++ BUILDER програмування інтерфейс |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Шуміло О. Д. Розробка стратегічної розвиваючої комп’ютерної гри : кваліфікаційна робота... бакалавра : 121 – Інженерія програмного забезпечення. Кривий Ріг, 2024. 69 с. |
Короткий огляд (реферат): | У представленій кваліфікаційній роботі було спроєктовано та реалізовано програмне забезпечення стратегічної розвиваючої гри за мотивами гри в слова. Метою роботи є створення розвиваючої комп’ютерної гри. Було зроблено історичний огляд розробки ігор зі словами. Зроблено огляд комп’ютерних ігор зі словами. Враховуючи досвід інших розробок ігор зі словами, ми сформулювали вимоги до гри «Вгадай слово». Спроєктовано основні алгоритми гри «Вгадай слово», серед яких можна виділити алгоритм загальної організації гри та алгоритм перевірки слова та вгаданих гравцем букв. Для розробки програмного забезпечення гри «Вгадай слово» нами було обрано одну з найпопулярніших мов – C++. А середовищем розробки обрано C++ Builder. За допомогою інструментальних засобів було спроєктовано інтерфейс гри «Вгадай слово», реалізовані алгоритми та протестовано програмне забезпечення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7686 |
Розташовується у зібраннях: | 2024 2024 – 121 Інженерія програмного забезпечення |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шумило ОД.pdf | 2.83 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.