Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7678
Назва: Розробка мобільної гри з орієнтування на місцевості
Автори: МАНДЖГАЛАДЗЕ, Антон Раульович
Ключові слова: Розробка мобільної гри з орієнтування на місцевості
Дата публікації: чер-2025
Бібліографічний опис: МАНДЖГАЛАДЗЕ А. Р. Розробка мобільної гри з орієнтування на місцевості: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти бакалавра зі спеціальності 121 – Інженерія програмного забезпечення: Кривий Ріг, 2025. 64 с.
Короткий огляд (реферат): Метою роботу є проєктування та реалізація мобільної гри, базовою механікою якої є орієнтування на місцевості. В роботі досліджено базові особливості ігор з орієнтування, їх еволюція та розмаїття. Окрема увага приділена сучасним іграм з орієнтуванням, які базуються на використанні мобільних пристроїв та GPS-датчиків. Спроєктовано вимоги до мобільної гри з орієнтуванням на місцевості. На етапі проектування програмного забезпечення побудовано функціональну схема мобільної гри, спроєктовано основні алгоритми та структура бази даних мобільної гри з орієнтуванням на місцевості. Для реалізації програмного забезпечення мобільної гри було обрано IDE Android Studio та мову програмування Kotlin. Створене програмне забезпечення може застосовуватись як індивідуальний засіб організації активного дозвілля, а також для цілеспрямованого розвитку навичок орієнтування на місцевості в різних навчальних ситуаціях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7678
Розташовується у зібраннях:2025
2025 – 121 Інженерія програмного забезпечення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Манджгаладзе_диплом.pdf2.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.