Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7678
Назва: | Розробка мобільної гри з орієнтування на місцевості |
Автори: | МАНДЖГАЛАДЗЕ, Антон Раульович |
Ключові слова: | Розробка мобільної гри з орієнтування на місцевості |
Дата публікації: | чер-2025 |
Бібліографічний опис: | МАНДЖГАЛАДЗЕ А. Р. Розробка мобільної гри з орієнтування на місцевості: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти бакалавра зі спеціальності 121 – Інженерія програмного забезпечення: Кривий Ріг, 2025. 64 с. |
Короткий огляд (реферат): | Метою роботу є проєктування та реалізація мобільної гри, базовою механікою якої є орієнтування на місцевості. В роботі досліджено базові особливості ігор з орієнтування, їх еволюція та розмаїття. Окрема увага приділена сучасним іграм з орієнтуванням, які базуються на використанні мобільних пристроїв та GPS-датчиків. Спроєктовано вимоги до мобільної гри з орієнтуванням на місцевості. На етапі проектування програмного забезпечення побудовано функціональну схема мобільної гри, спроєктовано основні алгоритми та структура бази даних мобільної гри з орієнтуванням на місцевості. Для реалізації програмного забезпечення мобільної гри було обрано IDE Android Studio та мову програмування Kotlin. Створене програмне забезпечення може застосовуватись як індивідуальний засіб організації активного дозвілля, а також для цілеспрямованого розвитку навичок орієнтування на місцевості в різних навчальних ситуаціях. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7678 |
Розташовується у зібраннях: | 2025 2025 – 121 Інженерія програмного забезпечення |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Манджгаладзе_диплом.pdf | 2.06 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.