Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7669
Назва: Розробка комп’ютерної гри-головоломки «Криптограф»
Автори: ОПАНАСЮК, Владислав Володимирович
Ключові слова: КРИПТОГРАФІЯ, КРИПТОГРАМА, ГОЛОВОЛОМКА, ГРА, PYTHON, TKINTER
Дата публікації: чер-2025
Бібліографічний опис: ОПАНАСЮК В. В. Розробка комп’ютерної гри-головоломки «Криптограф»: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти бакалавра зі спеціальності 121 – Інженерія програмного забезпечення: Кривий Ріг, 2025. 63 с.
Короткий огляд (реферат): Метою кваліфікаційної роботи є створення комп’ютерної гри- головоломки «Криптограф», що буде знайомити гравця з класичними алгоритмами шифрування та практичними методами криптоаналізу. В роботі досліджено актуальність розробки комп’ютерної гри- головоломки «Криптограф», включно з дослідженням розвитоку криптографічних алгоритмів, оглядом існуючих криптографічних ігор та головоломок, комп’ютерних ігор з використанням криптографічних головоломок. Були визначенні вимоги до комп’ютерної гри-головоломки «Криптограф», спроєктовано діаграми використання комп’ютерної гри, діаграма класів та базовий алгоритм гри. Реалізація гри виконана мовою Python з використанням бібліотеки Tkinker. Наведено приклади різних режимів роботи гри-головоломки. Створене програмне забезпечення може мати як розважальне так і освітнє застосування, а також сприяти загальному інтелектуальному розвитку гравців.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7669
Розташовується у зібраннях:2025
2025 – 121 Інженерія програмного забезпечення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Опанасюк_диплом.pdf1.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.