Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7668
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | ОКОРОКОВ, Герман Віталійович | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-05T22:05:11Z | - |
dc.date.available | 2025-07-05T22:05:11Z | - |
dc.date.issued | 2025-06 | - |
dc.identifier.citation | ОКОРОКОВ Г. В. Розробка навчальної комп’ютерної гри-головоломки «Математичні кросворди»: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти бакалавра зі спеціальності 121 – Інженерія програмного забезпечення: Кривий Ріг, 2025. 114 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7668 | - |
dc.description.abstract | Метою кваліфікаційної роботи є створення навчальної комп’ютерної гри-головоломки «Математичні кросворди». В роботі проаналізовано математичні кросворди як засіб навчання, вивчена популярність існуючих математичних ігор. Доведено актуальність розробки навчальної комп’ютерної гри-головоломки «Математичні кросворди». Визначенно вимоги до навчальної комп’ютерної гри- головоломки, спроєктовані основні алгоритми, змодельовано діаграму використання. Навчальну гру реалізовано за допомогою мови JavaScript та бібліотеки React. Створена гра може використовуватись як засіб навчання та розвитку математичних навичок в грі. | uk_UA |
dc.subject | МАТЕМАТИЧНІ ІГРИ, МАТЕМАТИЧНІ ГОЛОВОЛОМКИ, КОМП’ЮТЕРНА ГРА, ВЕБ-ЗАСТОСУНОК, JAVASCRIPT, REACT | uk_UA |
dc.title | Розробка навчальної комп’ютерної гри-головоломки «Математичні кросворди» | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
local.submitter.email | shapovalova@knu.e... | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2025 2025 – 121 Інженерія програмного забезпечення |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Окороков_диплом.pdf | 2.49 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.