Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7621
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бабенко, Дмитро | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-04T15:03:00Z | - |
dc.date.available | 2025-07-04T15:03:00Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Бабенко Д.М. ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЛЯ ТРЕНУВАННЯ НАВИЧОК ШВИДКІСНОГО ДРУКУ НА КЛАВІАТУРІ : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 123 – Комп'ютерна інженерія. Кривий Ріг, 2025. 77 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7621 | - |
dc.description.abstract | Пояснювальна записка: 77 сторінок, 31 рисунок, 2 таблиці, 19 використаних джерел, 2 додатка. Мета проєктування – проктування та розробка інтерактивного веб- сервісу «KeyRaces» для тренування навичок швидкого друку та проведення змагань, з використанням технологій .NET Core, Blazor Server, SignalR, Entity Framework Core, PostgreSQL та інтеграцією з локальною мовною моделлю Ollama. Проєкт складається з вступу, чотирьох основних розділів та висновків. Перший розділ присвячений аналізу предметної області, постановці задачі та вибору технологічного стеку. Описано актуальність проблеми вдосконалення навичок швидкого друку, проведено огляд існуючих рішень та обґрунтовано вибір платформи .NET, мови C#, фреймворку Blazor Server для реалізації користувацького інтерфейсу, а також PostgreSQL як системи управління базами даних та Ollama для генерації текстового контенту. Другий розділ охоплює детальне проєктування архітектури системи. Описано багатошарову архітектуру додатку (Core, Infrastructure, Server), розроблено схему бази даних з використанням Entity Framework Core, визначено основні сутності, сервіси та їх взаємодію. Розглянуто принципи автентифікації та авторизації користувачів за допомогою ASP.NET Core Identity. У третьому розділі детально описано процес реалізації ключових функціональних модулів веб-сервісу та підготовку до розгортання. Розглянуто розробку API ендпоінтів для управління даними, впровадження технології SignalR для забезпечення взаємодії в реальному часі під час змагань та в чаті лобі, інтеграцію з мовною моделлю Ollama для динамічної генерації текстів, створення компонентів користувацького інтерфейсу на Blazor та адміністративної панелі. Окремо висвітлено питання налаштування та розгортання додатку за допомогою Docker. Четвертий розділ присвячений демонстрації та перевірці функціональних можливостей розробленого веб-сервісу KeyRaces. Наведено огляд основного інтерфейсу та навігації, продемонстровано процеси створення та управління обліковим записом, випробувано функціонал індивідуального тренування та режиму змагань у реальному часі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | ВЕБ-СЕРВІС | uk_UA |
dc.subject | ШВИДКИЙ ДРУК | uk_UA |
dc.subject | BLazor SERVER | uk_UA |
dc.subject | SIGNALR | uk_UA |
dc.subject | АВТЕНТИФІКАЦІЯ | uk_UA |
dc.subject | РЕАЛЬНИЙ ЧАС | uk_UA |
dc.title | : ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЛЯ ТРЕНУВАННЯ НАВИЧОК ШВИДКІСНОГО ДРУКУ НА КЛАВІАТУРІ | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
local.submitter.email | kuznetsov.dennis.... | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2025 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бабенко_КІ21_РБ.pdf | 2.93 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.