Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7424
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПронько, Марія Юріївна-
dc.date.accessioned2025-07-01T15:38:30Z-
dc.date.available2025-07-01T15:38:30Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.citationПронько М. Ю. Організація маркетингових досліджень з метою збільшення обсягів реалізації експорто-орієнтованої продукції ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» : кваліфікаційна робота…бакалавра : 073 – Менеджмент. Кривий Ріг, 2025. 61 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7424-
dc.description.abstractАктуальність теми кваліфікаційної роботи зумовлена сучасними умовами глобалізації та інтеграції національних економік у світовий господарський простір. Для підприємств, зокрема в металургійній галузі, успішна експортна діяльність є важливою складовою стратегії зростання і підвищення конкурентоспроможності. Ринок металургійної продукції має високий потенціал для міжнародної торгівлі, однак для ефективного виходу на зовнішні ринки та досягнення стійких обсягів реалізації необхідне проведення глибоких маркетингових досліджень, що дають можливість оцінити можливості, ризики та тенденції у міжнародній металургійній промисловостіuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectекспортuk_UA
dc.subjectпродукціяuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.titleОрганізація маркетингових досліджень з метою збільшення обсягів реалізації експорто-орієнтованої продукції ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
local.submitter.emailsrtistchev@knu.ed...uk_UA
Розташовується у зібраннях:2024 – 073 Менеджмент
2025 Кафедра менеджменту та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КБР_Пронько М._МН-21.pdf961.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.