Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7424
Назва: Організація маркетингових досліджень з метою збільшення обсягів реалізації експорто-орієнтованої продукції ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг»
Автори: Пронько, Марія Юріївна
Ключові слова: маркетингові дослідження
експорт
продукція
ефективність
Дата публікації: чер-2025
Бібліографічний опис: Пронько М. Ю. Організація маркетингових досліджень з метою збільшення обсягів реалізації експорто-орієнтованої продукції ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» : кваліфікаційна робота…бакалавра : 073 – Менеджмент. Кривий Ріг, 2025. 61 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми кваліфікаційної роботи зумовлена сучасними умовами глобалізації та інтеграції національних економік у світовий господарський простір. Для підприємств, зокрема в металургійній галузі, успішна експортна діяльність є важливою складовою стратегії зростання і підвищення конкурентоспроможності. Ринок металургійної продукції має високий потенціал для міжнародної торгівлі, однак для ефективного виходу на зовнішні ринки та досягнення стійких обсягів реалізації необхідне проведення глибоких маркетингових досліджень, що дають можливість оцінити можливості, ризики та тенденції у міжнародній металургійній промисловості
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7424
Розташовується у зібраннях:2024 – 073 Менеджмент
2025 Кафедра менеджменту та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КБР_Пронько М._МН-21.pdf961.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.