Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7336
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКухлевська, Дар`я Віталіївна-
dc.date.accessioned2025-07-01T00:44:06Z-
dc.date.available2025-07-01T00:44:06Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.citationКухлевська Д. В. Удосконалення маркетингової стратегії для підвищення ефективності діяльності ТОВ «Нова Пошта» : кваліфікаційна робота…бакалавра : 073 – Менеджмент. Кривий Ріг, 2025. 68 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7336-
dc.description.abstractСучасне бізнес-середовище характеризується високою конкуренцією та динамічними змінами, що змушує підприємства постійно вдосконалювати свої маркетингові стратегії для підтримки конкурентоспроможності. Особливо це актуально для компаній логістичної галузі, де якість послуг, клієнтоорієнтованість та ефективні комунікації стають ключовими чинниками успіхуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectклієнтоорієнтованістьuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectлогістикаuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингової стратегії для підвищення ефективності діяльності ТОВ «Нова Пошта»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
local.submitter.emailsrtistchev@knu.ed...uk_UA
Розташовується у зібраннях:2025 Кафедра менеджменту та адміністрування
2025 – 073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КБР_Кухлевська Д._ЗМН-21.pdf1.42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.