Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6883
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБЄЛЯЕВ, Михайло Євгенійович-
dc.date.accessioned2025-02-11T13:51:15Z-
dc.date.available2025-02-11T13:51:15Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6883-
dc.descriptionАктуальність теми полягає в тому, що в Україні працює більше 200 підприємств, де використовують близько 2,5 тисяч кар'єрних автосамоскидів. Ефективна робота цих машин має значний вплив на всі ключові аспекти функціонування гірничо-видобувних підприємств. Кар'єрні автосамоскиди відіграють важливу роль у сфері промислового транспортування на кар'єрах, призначені для перевезення великих об'ємів сипучих вантажів, від 30 до 560 тонн. Ефективність використання такого автотранспорту визначається багатьма факторами, зокрема, ускладненими умовами гірничої роботи, такими як уклон технічних трас, зменшення площ робочих місць, погіршення стану доріг на території кар'єрів. Це призводить до зниження продуктивності автосамоскидів, збільшення витрат пального та витрат на обслуговування та ремонт, що відображається у вартості видобутку. Проблема довговічності шин також відіграє велику роль у надійності і ефективності роботи автосамоскидів. Умови експлуатації шин визначають їхню конструкцію та матеріали, які впливають на опір та стійкість до пошкоджень. Сьогодні ця проблема стала надзвичайно актуальною через дефіцит шин на ринку, що призводить до зростання витрат та зниження безпеки роботи автосамоскидів. Загалом, ці проблеми не лише збільшують фінансові витрати, але й мають прямий вплив на безпеку та ефективність гірничо-видобувного виробництва.uk_UA
dc.description.abstractМета представленої роботи полягає в оцінці можливості підвищення терміну служби великогабаритних шин кар'єрних автосамоскидів та спецтехніки за допомогою використання інертних газів як наповнювачів. Для досягнення цієї мети поставлено такі завдання: 1. Проаналізувати та визначити основні фактори, які впливають на тривалість служби пневматичних шин у транспортних засобах. 2. Теоретично встановити залежність зносу шин, що дозволить оцінити їхню пробіжну відстань у транспортних засобах та розглянути вплив умов експлуатації на терміни служби шин. 3. Провести розширений теоретичний аналіз отриманих результатів роботи. 4. Визначити ефективні заходи та засоби, спрямовані на підвищення термінів служби великогабаритних шин та розробити рекомендації щодо їхнього застосування.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectавтомобільuk_UA
dc.subjectавтомобільна шинаuk_UA
dc.subjectресурс шинuk_UA
dc.subjectшини для спеціальної технікиuk_UA
dc.titleТеоретичне узагальнення можливостей та доцільності зміни діаметру колісних дисків при експлуатації сучасних легковиківuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
local.submitter.emailevgeniyagradova93...uk_UA
Розташовується у зібраннях:274 Автомобільний транспорт
Кафедра автомобільного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Беляєв М.Є.pdf1.71 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.