Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6816
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисенко, Марія Борисівна-
dc.date.accessioned2025-02-04T16:51:53Z-
dc.date.available2025-02-04T16:51:53Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.citationБорисенко М. Б. Обґрунтування конкурентних переваг при реалізації стратегії розвитку ТОВ «ВИРОБНИК ПЛЮС» : кваліфікаційна робота…бакалавра : 073 – Менеджмент. Кривий Ріг, 2024. 56 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6816-
dc.description.abstractКонкурентоспроможність - базовий показник успішної діяльності будь-якого підприємства у будь-яких сферах функціонування. У цьому й полягає сенс бізнесу: мати ліпші переваги над іншими гравцями ринку. Вдале керування домінуючим становищем для утримання позицій на споживацькому ринку – це, передусім, процес виживання. У сучасному світі конкуренція має глобальний характер та є основною метою більшості компаній для досягнення кращих світових стандартів. Конкурентні переваги є основою для встановлення відповідності стратегічних цілей підприємства вимогам світового ринку й постійне підвищення його конкурентоспроможності. Об’єкт дослідження: процес вдосконалення конкурентних переваг підприємства. Предмет дослідження: теоретичні, методологічні та прикладні аспекти конкурентоспроможності підприємстваuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectстратегія розвиткуuk_UA
dc.subjectнауково-технічний прогресuk_UA
dc.titleОбґрунтування конкурентних переваг при реалізації стратегії розвитку ТОВ «ВИРОБНИК ПЛЮС»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
local.submitter.emailsrtistchev@knu.ed...uk_UA
Розташовується у зібраннях:073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КБР_Борисенко МН-20-1.pdf1.25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.