Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6671
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗінченко, Анастасія Павлівна-
dc.date.accessioned2025-02-01T17:45:27Z-
dc.date.available2025-02-01T17:45:27Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.citationЗінченко А. П. Удосконалення системи маркетингу ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» в умовах здійснення зовнішньоекономічної діяльності : кваліфікаційна робота…бакалавра : 073 – Менеджмент. Кривий Ріг, 2024. 73 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6671-
dc.description.abstractВ умовах ринкової економіки діяльність підприємств постійно стикається з невизначеністю. Тому важливою функцією маркетингу стає мінімізація цієї невизначеності при прийнятті рішень щодо виробництва, реалізації товарів і послуг, задоволення попиту та отримання прибутку. Різноманітність характеристик підприємств зумовлює різні підходи до організації та вдосконалення системи управління маркетингом. Оптимальний підхід дозволяє максимально задовольнити потреби споживачів, отримати максимальний прибуток, перемогти у конкурентній боротьбі. Актуальність обраної теми полягає саме в пошуку таких оптимальних підходівuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectсистемаuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectекспортuk_UA
dc.titleУдосконалення системи маркетингу ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» в умовах здійснення зовнішньоекономічної діяльностіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
local.submitter.emailsrtistchev@knu.ed...uk_UA
Розташовується у зібраннях:073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КБР_Зінченко А. ЗМН-20.pdf1.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.