Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6671
Назва: Удосконалення системи маркетингу ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» в умовах здійснення зовнішньоекономічної діяльності
Автори: Зінченко, Анастасія Павлівна
Ключові слова: маркетинг
система
стратегія
експорт
Дата публікації: чер-2024
Бібліографічний опис: Зінченко А. П. Удосконалення системи маркетингу ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» в умовах здійснення зовнішньоекономічної діяльності : кваліфікаційна робота…бакалавра : 073 – Менеджмент. Кривий Ріг, 2024. 73 с.
Короткий огляд (реферат): В умовах ринкової економіки діяльність підприємств постійно стикається з невизначеністю. Тому важливою функцією маркетингу стає мінімізація цієї невизначеності при прийнятті рішень щодо виробництва, реалізації товарів і послуг, задоволення попиту та отримання прибутку. Різноманітність характеристик підприємств зумовлює різні підходи до організації та вдосконалення системи управління маркетингом. Оптимальний підхід дозволяє максимально задовольнити потреби споживачів, отримати максимальний прибуток, перемогти у конкурентній боротьбі. Актуальність обраної теми полягає саме в пошуку таких оптимальних підходів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6671
Розташовується у зібраннях:073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КБР_Зінченко А. ЗМН-20.pdf1.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.