Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6658
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКисіль, Марія Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-02-01T16:23:37Z-
dc.date.available2025-02-01T16:23:37Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.citationКисіль М. В. Дослідження ринку продукції ПрАТ «ІНГЗК» та підвищення її конкурентоспроможності на внутрішньому і зовнішньому ринках : кваліфікаційна робота…бакалавра : 073 – Менеджмент. Кривий Ріг, 2024. 71 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6658-
dc.description.abstractДослідження ринку продукції та підвищення її конкурентоспроможності є важливими завданнями для забезпечення ефективної діяльності підприємства та зміцнення його конкурентних позицій на внутрішньому та зовнішньому ринках. В умовах посилення конкуренції приватне акціонерне товариство «Інгулецький гірничо-збагачувальний комбінат» (ПРАТ «ІНГЗК») як провідне підприємство гірничо-металургійної галузі України потребує постійного аналізу кон’юнктури ринку, вивчення потреб споживачів, відстеження дій конкурентів та своєчасного реагування на зміни ринкового середовища, що обумовлює актуальність та значення обраної темиuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectдослідження ринкуuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність продукціїuk_UA
dc.subjectекономічна ефективністьuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.titleДослідження ринку продукції ПрАТ «ІнГЗК» та підвищення її конкурентоспроможності на внутрішньому і зовнішньому ринкахuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
local.submitter.emailsrtistchev@knu.ed...uk_UA
Розташовується у зібраннях:073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КБР_Кисіль М.В. 2024 МН-20-2.pdf1.99 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.