Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6656
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗюкова, Єлизавета Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-02-01T16:12:06Z-
dc.date.available2025-02-01T16:12:06Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.citationЗюкова Є. О. Удосконалення системи управління конкурентоспроможністю продукції ПрАТ «ЦГЗК» : кваліфікаційна робота…бакалавра : 073 – Менеджмент. Кривий Ріг, 2024. 70 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6656-
dc.description.abstractСтатус суб’єктів господарювання в умовах ринкових відносин визначають конкурентні позиції на ринку товарів чи послуг. Керівництво підприємств чи корпорацій в Україні мають самостійність в прийнятті управлінських рішень на різних етапах розвитку, у т.ч. на стратегічну перспективу стосовно забезпечення свого ринкового стану. Для досягнення високих комерційних результатів діяльності у довгостроковому періоді необхідно кожному підприємству забезпечить конкурентоспроможність своєї продукції на ринках, особливо здійснити заходи щодо виходу на міжнародні ринки. Тому, для всіх підприємств, у тому числі і гірничо-збагачувальних комбінатів, важливо забезпечити довгострокову конкурентоспроможність товарної продукціїuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність продукціїuk_UA
dc.subjectвиробничі витратиuk_UA
dc.subjectтехнічні та економічні параметри конкурентоспроможностіuk_UA
dc.subjectякість продукціїuk_UA
dc.titleУдосконалення системи управління конкурентоспроможністю продукції ПрАТ «ЦГЗК»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
local.submitter.emailsrtistchev@knu.ed...uk_UA
Розташовується у зібраннях:073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КБР_Зюкова Є.О. 2024 МН-20-1.pdf1.59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.