Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6578
Назва: «Оптимізація інтервалів руху транспортних засобів при перевезенні пасажирів в умовах міста»
Автори: ШЕВЦОВ, Данило Юрійович
Ключові слова: транспортна система
пасажиропоток
автомобільний транспорт
інтервал
графік
якість
продуктивність перевезення
Дата публікації: гру-2024
Короткий огляд (реферат): Значущість для пасажирів параметрів якості транспортного обслуговування міським транспортом визначалася на підставі даних натурного обстеження, дослідження пасажирів щодо показників перевезення, якими вони оцінюють якість виконання пересування. Проаналізовано основні показники автоперевізників Кривого Рогу, а в якості об’єкту дослідження було обрано ТОВ «Приват-Автотранс». Для більш детального дослідження, нами було проаналізовано основні характеристики маршруту No312. З метою оптимізації руху на маршруті було розглянуто особливості використання звичайної, скороченої, швидкісної та експресної форм руху транспортних засобів в умовах міста. За запропонованою методикою, нами було визначено, як зміняться показники якості перевезення пасажирів при використанні швидкісних маршрутів у години пік на маршруті No312 у прямому та зворотному напрямках. Для оптимізації було запропоновано замінити два автотранспортних засоби FORD TRANSIT на Богдан А22115. Нами було визначено, що при зменшені кількості транспортних засобів, інтервал між ними збільшиться з 10 до 12 хвилин. За даним заходом було визначено економічний ефект у розмірі 2,1 млн.грн на рік та визначено, що даний проект окупиться за 10 місяців. Також нами було визначено умови організації праці водіїв на автотранспортному підприємстві та запропоновано заходи щодо охорони праці на підприємстві .
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6578
Розташовується у зібраннях:274 Автомобільний транспорт
Кафедра автомобільного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шевцов Д.Ю..pdf2.54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.