Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6174
Назва: | Розробка гри Pixel Reign 2D |
Автори: | АНТОНОВСЬКИЙ, Андрій Сергійович |
Ключові слова: | РОЗРОБКА ІГОР, 2D ПІКСЕЛЬ ФАЙТІНГ, ПРОГРАМУВАННЯ, ДИЗАЙН, ТЕХНОЛОГІЧНІ ПОКАЗНИКИ, ГРАФІКА |
Дата публікації: | чер-2024 |
Бібліографічний опис: | АНТОНОВСЬКИЙ А. С. Розробка гри Pixel Reign 2D: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти бакалавра зі спеціальності 121 – Інженерія програмного забезпечення: Кривий Ріг, 2024. 71 с. |
Короткий огляд (реферат): | Об’єктом розробки є ігровий продукт – гра жанру 2D піксель файтінг, для вдосконалення навичок програмування та дизайну в галузі інформаційних технологій. Метою кваліфікаційної роботи є розробка та аналіз особливостей гри 2D піксель файтінг як інструменту для покращення навичок програмування та дизайну, а також оцінка впливу розробки гри на процес навчання студентів у галузі інформаційних технологій. Для досягнення поставленої мети було виконано наступні кроки: - проведено аналіз літературних джерел щодо поняття та особливостей гри 2D піксель файтінг; - розроблено прототип гри з використанням інструментів програмування та дизайну; - проведено тестування прототипу гри для оцінки його функціональності та користувацької зручності; - проведено аналіз впливу розробки гри на засвоєння здобувачами концепцій програмування та дизайну. Розроблена гра може бути використана як навчальний інструмент для здобувачів, що вивчають програмування та дизайн ігор, а також як розважальна продукція для широкого кола гравців. На основі проведеного дослідження можна зробити висновок про ефективність використання гри 2D піксель файтінг як інструменту для покращення навичок програмування та дизайну в галузі інформаційних технологій. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6174 |
Розташовується у зібраннях: | 121 Інженерія програмного забезпечення Кафедра моделювання та програмного забезпечення Кваліфікаційні (бакалаврські) роботи - 121 Інженерія програмного забезпечення |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Антоновський А.С. - Розробка гри Pixel Reign 2D.pdf | 1.98 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.