Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5490
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛяшенко, Р. О.-
dc.contributor.authorСемеріков, С. О.-
dc.date.accessioned2024-07-10T07:31:05Z-
dc.date.available2024-07-10T07:31:05Z-
dc.date.issued2024-05-24-
dc.identifier.citationЛяшенко Р. О. Бібліометричний аналіз навчання чат-ботів // Ляшенко Р. О., Семеріков С. О. // Conference proceedings of the VII International Scientific-Practical Conference “Information Technology for Education, Science and Technics” (ITEST-2024), (Cherkasy, May 23-24, 2024). – Cherkasy: ChSTU, 2024. – С. 314-316.uk_UA
dc.identifier.urihttps://itest.chdtu.edu.ua/Conference-Proceedings-ITEST-2024_25_06.pdf-
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5490-
dc.description1. Centre for Science and Technology Studies, Leiden University. (2024) VOSviewer - Visualizing scientific landscapes. Retreived. URL: https://www.vosviewer.com/uk_UA
dc.description.abstractУ роботі проведено бібліометричний аналіз джерел з проблеми навчання чат-ботів з використанням бази даних Scopus. За результатами аналізу виявлено період стійкого зростання публікацій з даної тематики починаючи з 2018 року, зокрема після появи ChatGPT у відкритому доступі. Крім того, було згруповано ключові слова у кластери та визначено найбільш значущі поняття для кожного з них. Аналіз показав, що основні напрями досліджень включають опрацювання природної мови, застосування технологій штучного інтелекту, машинне навчання та використання чат-ботів у навчанні та сфері послуг. The paper presents a bibliometric analysis of sources on the training of chatbots using the Scopus database. The analysis revealed a period of sustained growth in publications on this topic starting from 2018, particularly after the emergence of ChatGPT in open access. Furthermore, key words were grouped into clusters and the most significant concepts for each of them were identified. The analysis showed that the main research directions include natural language processing, the application of artificial intelligence technologies, machine learning, and the use of chatbots in education and services.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧДТУuk_UA
dc.subjectчат-ботиuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectбібліометричний аналізuk_UA
dc.subjectприродна моваuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectchatbotsuk_UA
dc.subjecttraininguk_UA
dc.subjectbibliometric analysisuk_UA
dc.subjectnatural languageuk_UA
dc.subjectartificial intelligenceuk_UA
dc.titleБібліометричний аналіз навчання чат-ботівuk_UA
dc.title.alternativeBibliometric analysis of chatbot traininguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
local.submitter.emailsemerikov@ccjourn...uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра професійної та соціально-гуманітарної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Conference-Proceedings-ITEST-2024_25_06-314-316.pdf705.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.