Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5184
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Горбачов, Юрій Гаврилович | - |
dc.contributor.author | Громадський, Владислав Анатолійович | - |
dc.contributor.author | Ліфенцов, Олександр Степанович | - |
dc.contributor.author | Трішин, Д.В. | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-25T16:38:27Z | - |
dc.date.available | 2023-12-25T16:38:27Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Розробка пристрою для безупинного завантаження потягу віброживильником під час очисного виймання руди / Ю.Г.Горбачов, В.А.Громадський, О.С.Ліфенцов, Д.В.Трішин // Вісник Криворізького національного універ-ситету: зб. наук. праць. – Кривий Ріг, 2022. – Вип. 54. – С. 126-131 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5184 | - |
dc.description.abstract | Мета. Метою роботи є скорочення непродуктивних витрат часу у процесі завантаження рухомого складу електровозного транспорту гірничою масою, що поступає з очисного блоку або з рудозвальної акумуляційної виробки. Невідповідність розмірів вагонів і робочих органів віброживильників, а також наявність проміжків між вагонами потягу змушують вести процес завантаження з постійними перервами, потрібними для перестановки вагонів. Забезпечення безперервного режиму завантаження потягу дасть можливість значного скоротити ці витрати і суттєво підвищити продуктивність процесу. З огляду на це актуальність теми дослідження не викликає жодних сумнівів. Методи дослідження. Проведений аналіз науково-технічної інформації дав можливість сформулювати вимоги до подібних пристроїв. Хронометражні дослідження свідчать про значні втрати часу на допоміжні операцій під час завантаження вагонів електровозної відкатки. Аналіз цих втрат показує доцільність скорочення часу завантаження потягу. Зроблено висновок про можливість реалізації поставленої мети дослідження за рахунок реалізації режиму безупинного завантаження потягу. Наукова новизна. Полягає у розробці ідеї використання проміжної накопичувальної ємності між віброживильником і вагонами потягу електровозної відкатки для безупинного завантаження останніх у процесі їх руху під навантажувальним пристроєм. Практична значимість. Практична реалізація ідеї дозволить суттєво скоротити непродуктивні втрати робочого часу на зупинки віброживильника і перестановки вагонів. Результати. Отримано залежності для визначення конструктивних та експлуатаційних параметрів пропонованого навантажувального пункту у вигляді пристрою для безупинного завантаження електровозного потягу віброж ивильником. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | завантаження транспортних засобів рудою | uk_UA |
dc.subject | віброживильник | uk_UA |
dc.subject | безупинний режим завантаження потягу | uk_UA |
dc.subject | безупинний режим завантаження потягу. | uk_UA |
dc.title | РОЗРОБКА ПРИСТРОЮ ДЛЯ БЕЗУПИННОГО ЗАВАНТАЖЕННЯ ПОТЯГУ ВІБРОЖИВИЛЬНИКОМ ПІД ЧАС ОЧИСНОГО ВИЙМАННЯ РУДИ | uk_UA |
dc.title.alternative | Development of a device for continuous composition loading vibrating feeder during ore cleaning | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.doi | 10.31721/2306-5451-2022-1-54 | - |
local.submitter.email | khrutskiy@knu.edu.ua | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра гірничих машин та обладнання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Статья ВКНУ-54 2022 126-131.pdf | 1.6 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.