Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5182
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХруцький, Андрій Олександрович-
dc.contributor.authorГорбачов, Юрій Гаврилович-
dc.contributor.authorГромадський, Владислав Анатолійович-
dc.contributor.authorГромадський, Віктор Анатолійович-
dc.contributor.authorЧумак, Юрій Іванович-
dc.date.accessioned2023-12-20T11:30:37Z-
dc.date.available2023-12-20T11:30:37Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationДослідження шляхів реалі-зації віртуального лабораторного практикуму при підготовці фахівців з галузевого машинобудування / А.О. Хруцький, Ю.Г. Горбачов, В.А. Громадський, Вік.А. Громадський, Ю.І. Чумак // Вісник Криворізького національного універ-ситету: зб. наук. праць. – Кривий Ріг, 2021. – Вип. 53. – С. 90–96uk_UA
dc.identifier.issn2306-5451-
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5182-
dc.description.abstractМета. Дослідження шляхів реалізації лабораторних занять у віртуальних освітніх середовищах для студентів технічних спеціальностей на основі узагальнення досвіду використання віртуальних лабораторних стендів, комплексів, наочних приладь та посібників, що максимально відтворюють обладнання галузі. Методи дослідження. У роботі використано аналіз та узагальнення доcвіду відомих досліджень та розробок з впрова-дження електронної форми навчання, зокрема реалізації віртуальних лабораторних робіт. Наукова новизна. Розглянуто можливості застосування у навчальному процессі віртуальних лабораторних стендів, особливості їх реалізації, основні переваги та недоліки. Виокремлено наступні групи віртуальних стендів: для вивчення програмних продуктів; для вивчення конструкції реальних машин та їх вузлів; для дослідження окремих робочих про-цесів; симулятори роботи машин, обладання та установок. Визначено сильні та слабкі сторони кожної групи стендів. Практична новизна. Дано визначення віртуальної лабораторної роботи та наведено загальну схему її проведення. Встановлено, що визначені групи віртуальних стендів у тій чи іншій мірі можуть бути застосовані при навчанні інжене-рів-механіків з використанням сучасних освітніх веб-порталів для дистанційного навчання. Результати. У результаті проведеного дослідження встановлено, що використання віртуальних лабораторних стендів при підготовці інженерів-механіків сприятиме зростанню ефективності освітнього процессу завдяки забезпеченню ак-тивізація отриманих знань при самостіному виконанні дослідження, підвищення їх мотивації та зацікавленості при за-своєння нового матеріалу, набуття здобувачами навикчок роботи з виробничим обладанням при використанні автома-тизованого робочого місця оператора. Віртуальні стенди можуть бути з успіхом використані як для очної, так і для заочної форм навчання, зокрема і у дистанціцному форматі. Надалі планується розробка методики створення віртуаль-ного лабораторного стенду для навчального компоненту на базі компетентностей та програмних результатів освітньої та робочої програм.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectлабораторні роботиuk_UA
dc.subjectвіртуальній лабораторний стендuk_UA
dc.subjectефективність освітнього процессуuk_UA
dc.subjectвіртуальний тренажерuk_UA
dc.subjectсамостіне навчанняuk_UA
dc.subjectдистанціне навчанняuk_UA
dc.titleДОСЛІДЖЕННЯ ШЛЯХІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ВІРТУАЛЬНОГО ЛАБОРАТОРНОГО ПРАКТИКУМУ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ З ГАЛУЗЕВОГО МАШИНОБУДУВАННЯuk_UA
dc.title.alternativeResearch of virtual laboratory workshop implementation ways for training of specialists of industrial machinery engineeringuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
local.submitter.emailkhrutskiy@knu.edu.uauk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра гірничих машин та обладнання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття ВКНУ-53.pdf1.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.