Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5118
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБуркова, Людмила Анатоліївна-
dc.contributor.authorШепелюк, Віра Анатоліївна-
dc.contributor.authorПоросла, Поліна Вадимівна-
dc.date.accessioned2023-08-24T09:24:17Z-
dc.date.available2023-08-24T09:24:17Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБуркова Л.А., Шепелюк В.А., Поросла П.В. Аспекти щодо організації обліку заробітної плати працівникам бюджетної сфери та її оподаткування. Вчені записки КНЕУ. №31 (2), 2023, С. 16-28.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5118-
dc.description.abstractЗазначено, що на рівень заробітної плати впливає не лише розвиток суспільного виробництва, але й результативність праці певних категорій працівників. Унаслідок цього окрім тарифікації робіт та нормування праці широкого вжитку набуло застосування форм і систем оплати праці. В Україні застосовують дві основні форми оплати праці: погодинна та відрядна. Їх відмінність полягає у застосовуваних показниках для вимірювання праці (кількість часу або виробітку) для цілей нарахування заробітної плати. Розглянуто сутність посадових окладів та їх формування. Зауважено, що категорія «оклад» не ідентична терміну «мінімальна заробітна плата». Досліджено сутність тарифної системи оплати праці та охарактеризовано її складові. Наголошено на тому, що організація обліку заробітна плата за окладами і тарифами та її оподаткування є однією із найважливіших ділянкою обліку. Зауважено, що застосування тарифних ставок і тарифних коефіцієнтів здебільшого стосується суб’єктів господарювання, що належать до бюджетної сфери. Внаслідок проведеного дослідження в окресленому напрямку виявлено проблему щодо встановлення 1 тарифного розряду у невиправдано меншому розмірі, ніж мінімальна заробітна плата. При цьому саме на 1 тарифному розряді у подальшому відбувається диференціація окладів працівників бюджетної сфери. Проаналізувавши ситуацію, що склалася, дійшли висновку, що наразі ситуація щодо окладів працівників бюджетної сфери з урахуванням їх кваліфікації опинилася у скрутному стані. Цю тезу пояснено тим, що на сьогодні працівники, які за своєю кваліфікацією підпадають під розряди з 1 по 13 мають заробітну плату за відпрацьований місяць нижчу, ніж мінімальна (без урахування різних видів доплат, премій тощо). Своєю чергою, це не підпадає логікі у зв’язку з кваліфікаційними вимогами до працівників цих категорій, що висуваються для обіймання ними посади. І тільки починаючи з 14 розряду категорій працівників їх оклади починають дещо перевищувати мінімальну заробітну плату.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"uk_UA
dc.subjectзаробітна платаuk_UA
dc.subjectокладuk_UA
dc.subjectтарифuk_UA
dc.subjectтарифні сіткиuk_UA
dc.subjectтарифні ставкиuk_UA
dc.subjectтарифні розрядиuk_UA
dc.subjectтарифні коефіцієнтиuk_UA
dc.subjectкваліфікаціяuk_UA
dc.subjectпервинний облікuk_UA
dc.subjectорганізація облікуuk_UA
dc.subjectоподаткуванняuk_UA
dc.titleАспекти щодо організації обліку заробітної плати працівникам бюджетної сфери та її оподаткуванняuk_UA
dc.title.alternativeAspects regarding the organization of salary accounting for employees in the budget sphere and its taxationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
local.submitter.emailludmila.ktu@gmail...uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра обліку, оподаткування, публічного управління та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вчені записки КНЕУ_Журнал_31(2)_Стаття в журналі.pdf557.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.