Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/477
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКазакевич, Ігор Аркадійович-
dc.contributor.authorОсадчук, Юрій Григорович-
dc.contributor.authorІльченко, Р. А.-
dc.date.accessioned2019-12-27T11:57:28Z-
dc.date.available2019-12-27T11:57:28Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКозакевич І. А. Керування потоками потужності гібридних транспортних засобів / І. А. Козакевич, Ю. Г. Осадчук, Р. А. Ільченко // Гірничий вісник : науково-технічний збірник. – Кривий Ріг, 2017. – Вип. 102. – С. 124–129. – Бібліогр.: 13 назв. – DOI: 10.31721/2306-5435-2017-1-102-124-129.uk_UA
dc.identifier.issnISSN-L: 2306-5435-
dc.identifier.issnE-ISSN: 2306-5435-
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/477-
dc.description.abstractРозроблено дискретнопольову модель асинхронного двигуна з двома роторами та структуру системи керування, що дозволяє реалізувати усі основні процеси розділення потужності, що спостерігаються при роботі гібридних транспортних засобів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Криворізький національний університет"uk_UA
dc.subjectгібридні силові установкиuk_UA
dc.subjectасинхронний двигунuk_UA
dc.subjectдвороторна машинаuk_UA
dc.subjectвигун внутрішнього згорання.uk_UA
dc.titleКерування потоками потужності гібридних транспортних засобівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра електричної інженерії
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Керування потоками потужності гібридних транспортних засобів.pdf426.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.