Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4697
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Приймаков, Б. О | - |
dc.contributor.author | Приймаков, Б. О | - |
dc.contributor.author | Priymakov, B | - |
dc.contributor.author | Кальмус, Дмитро Олегович | - |
dc.contributor.author | Кальмус, Дмитрий Олегович | - |
dc.contributor.author | Kalmus, Dmytro | - |
dc.date.accessioned | 2022-07-15T17:50:55Z | - |
dc.date.available | 2022-07-15T17:50:55Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Приймаков Б. О. Розробка силової частини лабораторного стенду з імпульсним перетворювачем та тяговим електричним двигуном / Б. О. Приймаков, Д. О. Кальмус // Розвиток промисловості та суспільства : матеріали міжнародної науково-технічної конференції : [тези доповідей]. Т. 2 . – Кривий Ріг, 2019. – С. 109. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4697 | - |
dc.description.abstract | Проблема та її зв’язок з науковими та практичними завданнями. В теперішній час на пере- важній більшості транспортних засобів з електричним приводом ведучих коліс, в якості тяго- вих двигунів використовуються в основному електродвигуни постійного струму послідовного (переважно) або змішаного (рідше) збудження. В повній мірі це відноситься і до рудникових видів електровозів. Між тим, для двигунів послідовного збудження характерним є погіршення електромеханічних характеристик в процесі гальмування при зменшені швидкості електровозу. Тому на практиці для зупинки електропотягів з вищезгаданими типами тягових двигунів засто- совують не динамічне, як найбільш прийнятне, а гальмування із противмиканням. При цьому спостерігається суттєве зростання рівня струму двигуна, що є причиною підвищеного нагріван- ня його обмоток з послідуючим збільшенням вірогідності поломки. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Криворізький національний університет | uk_UA |
dc.subject | транспортні засоби | uk_UA |
dc.subject | електричний привід | uk_UA |
dc.title | Розробка силової частини лабораторного стенду з імпульсним перетворювачем та тяговим електричним двигуном | uk_UA |
dc.title.alternative | Розробка силової частини лабораторного стенду з імпульсним перетворювачем та тяговим електричним двигуном | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
local.submitter.email | bohdan.novochatsk... | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Б.О. ПРИЙМАКОВ, Розробка силової частини лабораторного стенду з імпульсним перетворювачем та тяговим електричним двигуном.pdf | 261.54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.