Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/467
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКальмус, Дмитро Олегович-
dc.contributor.authorГрачов, М. М.-
dc.date.accessioned2019-12-26T14:12:10Z-
dc.date.available2019-12-26T14:12:10Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКальмус Д. О. Дослідження граничних умов ефективного переходу тягового електроприводу рудникових електровозів з режиму тяги у режим гальмування / Д. О. Кальмус, М. М. Грачов // Вісник Криворізького національного університету : зб. наук. праць. – Кривий Ріг, 2016. – Вип. 42. – С. 188–191. – Бібліогр.: 6 назв.uk_UA
dc.identifier.issn2306-5451 (Print)-
dc.identifier.issn2519-2736 (Online)-
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/467-
dc.description.abstractВажливою складовою для побудови надійної системи керування електроприводом рудникового електровозу є визначення граничних умов переходу електроприводу із режиму тяги в режим динамічного гальмування. Метою роботи є дослідження електромагнітних процесів утяговому двигуні рудничного електровозу при переході системи електроприводу з режиму тяги у режим гальмування.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Криворізький національний університет"uk_UA
dc.subjectтяговийuk_UA
dc.subjectелектровозuk_UA
dc.subjectелектроприводuk_UA
dc.subjectгальмуванняuk_UA
dc.subjectпротиввімкненняuk_UA
dc.titleДослідження граничних умов ефективного переходу тягового електроприводу рудникових електровозів з режиму тяги у режим гальмуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра електричної інженерії
Наукові статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.