Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3981
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравцов, Олександр Володимирович-
dc.contributor.authorКравцов, Александр Владимирович-
dc.contributor.authorKravtsov, Oleksandr-
dc.contributor.authorКравцова, О. О.-
dc.contributor.authorОсокіна, В. С.-
dc.date.accessioned2021-11-03T13:28:33Z-
dc.date.available2021-11-03T13:28:33Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКравцов О. В. Маркетингова складова у зовнішньоекономічній діяльності підприємства / О. В. Кравцов, О. О. Кравцова, В. С. Осокіна // Сучасний менеджмент: проблеми теорії та практики : матеріали ІII Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (Кривий Ріг, травень 2021 р.). – Кривий Ріг, 2021. – С. 50–52.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3981-
dc.description.abstractВажливість зовнішньоекономічної діяльності у розвитку країн світу, і України в тому числі, постійно зростає. Досвід з історії підтверджує, що розширення участі країн у міжнародному поділі праці та різноманітних формах міжнародного бізнесу є вигідним. І навпаки, припинення зовнішньоекономічної діяльності рано чи пізно призводить до сповільнення розвитку країни у соціально-економічній сфері, виникнення складних проблем, які малоймовірно вирішити не лише в економіці, але і в інших сферах життя нашого суспільства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectовнішньоекономічна діяльність підприємствuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.titleМаркетингова складова у зовнішньоекономічній діяльності підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
local.submitter.emaillanabasca@gmail.comuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і адміністрування
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кравцов О. В. Маркетингова складова.pdf488.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.