Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3950
Назва: Дизайн-мислення як компонент інноваційного менеджменту
Автори: Варава, Лариса Миколаївна
Варава, Лариса Николаевна
Varava, Larysa
Данілова, А. А.
Ключові слова: дизайн-мислення
інноваційний менеджмент
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Варава Л. М. Дизайн-мислення як компонент інноваційного менеджменту / Л. М. Варава, А. А. Данілова // Сучасний менеджмент: проблеми теорії та практики : матеріали ІII Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (Кривий Ріг, травень 2021 р.). – Кривий Ріг, 2021. – С. 83–85. – Бібліогр.: с. 85.
Короткий огляд (реферат): У сучасних швидкозмінних умовах ринку та при високих темпах зростання конкуренції успіх компанії залежить не стільки від грамотного використання стандартів та втілення теоретичних основ менеджменту і маркетингу на практиці, а скільки від впровадження в них інновацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3950
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і адміністрування
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Варава Л. М. Дизайн-мислення як компонент інноваційного.pdf488.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.