Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3950
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВарава, Лариса Миколаївна-
dc.contributor.authorВарава, Лариса Николаевна-
dc.contributor.authorVarava, Larysa-
dc.contributor.authorДанілова, А. А.-
dc.date.accessioned2021-10-29T07:11:03Z-
dc.date.available2021-10-29T07:11:03Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВарава Л. М. Дизайн-мислення як компонент інноваційного менеджменту / Л. М. Варава, А. А. Данілова // Сучасний менеджмент: проблеми теорії та практики : матеріали ІII Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (Кривий Ріг, травень 2021 р.). – Кривий Ріг, 2021. – С. 83–85. – Бібліогр.: с. 85.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3950-
dc.description.abstractУ сучасних швидкозмінних умовах ринку та при високих темпах зростання конкуренції успіх компанії залежить не стільки від грамотного використання стандартів та втілення теоретичних основ менеджменту і маркетингу на практиці, а скільки від впровадження в них інновацій.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectдизайн-мисленняuk_UA
dc.subjectінноваційний менеджментuk_UA
dc.titleДизайн-мислення як компонент інноваційного менеджментуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
local.submitter.emaillanabasca@gmail.comuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і адміністрування
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Варава Л. М. Дизайн-мислення як компонент інноваційного.pdf488.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.