Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3619
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Амірова, Р. І. | - |
dc.contributor.author | Цимбал, Тетяна Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Цымбал, Татьяна Владимировна | - |
dc.contributor.author | Tsymbal, Tetiana | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-08T07:59:32Z | - |
dc.date.available | 2021-09-08T07:59:32Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Амірова Р. І. Освіта в добу глобалізації: від полікультурності до міжкультуралізму / Р. І. Амірова, Т. В. Цимбал // Філософсько-правові аспекти науково-педагогічної діяльності : монографія. – Кривий Ріг : Вид. Р. А. Козлов, 2018. – С. 6–24. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3619 | - |
dc.description.abstract | Глобалізація, а разом з нею транснаціоналізм та універсальність, ще не одержали перемогу планетарного масштабу. Збереження ж національної ідентичності з одночасним «читанням» інших культур, з формуванням світоглядних основ міжкультуралізму як принципу, що передбачає гнучкість, толерантність і дозволяє запобігати міжнаціональним конфліктам, повинно бути першочерговим завданням національних систем освіти. Можна стверджувати, що освітяни сучасної Європи, враховуючи досвід полікультурного буття, зосередили свою увагу, по-перше, на необхідності навчити людину боротися з нетерпимістю на основі усвідомлення взаємозалежності країн, прагнення до досягнення міжнародної єдності і взаєморозуміння; по-друге, на вихованні толерантності у відносинах між спільнотами, поваги до прав людини, миру, злагоди і демократичних цінностей; по-третє, на формуванні національної ідентичності засобами вивчення рідної мови, фольклору, традицій та звичаїв, вихованні патріотизму у взаємодії з загальнолюдськими цінностями. Проблема єдиного концептуального підходу до окреслених завдань може бути вирішена і вирішується виключно на основі міжкультуралізму освіти. Врахування та використання досвіду освітянської діяльності європейців є, на нашу думку, необхідним кроком у досягненні соціально-економічної, політичної та культурної стабільності й демократичності у процесі побудови міжнародного співтовариства. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вид. Р. А. Козлов | uk_UA |
dc.subject | полікультурність | uk_UA |
dc.subject | міжкультуралізм | uk_UA |
dc.title | Освіта в добу глобалізації: від полікультурності до міжкультуралізму | uk_UA |
dc.type | Book chapter | uk_UA |
local.submitter.email | dspace_knu@knu.ed... | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра професійної та соціально-гуманітарної освіти Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Амірова Р. І. Освіта в добу глобалізації від полікультурності до міжкультуралізм.pdf | 305.12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.